lindaloe Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Vandaag heb ik mijn nieuwe Picanto 1.2 opgehaald, en zie nu het donker is, een rood knipperend lampje op het dashbord ter hoogte van de voorruit. Kan iemand mij vertellen waar dit voor is? Bij voorbaat bedankt hiervoor. Quote
xtra40 Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Heb je er ook een foto van ??? Waarschijnlijk is het een alarm lampje en gaat het uit als je je contact aan doet Maar als je het zeker wilt weten zou ik morgen ff langs je dealer gaan die kunnen je het even uitleggen dan Quote
Specialmade Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Vandaag heb ik mijn nieuwe Picanto 1.2 opgehaald, en zie nu het donker is, een rood knipperend lampje op het dashbord ter hoogte van de voorruit. Kan iemand mij vertellen waar dit voor is? Bij voorbaat bedankt hiervoor. Dit is idd het lampje van je alarm. Gaat aan (knipperen) als je de sleutel uit het contactslot haalt. Valt overdag niet/nauwelijks op maar 's-avonds wel. M.a.w. dit hoort zo, dus je hoeft niet langs je dealer te gaan. Suc6 met je nieuwe Picanto en veel veilige kilometers. Grtz. Specialmade Quote
lindaloe Posted August 7, 2012 Author Posted August 7, 2012 Dit is idd het lampje van je alarm. Gaat aan (knipperen) als je de sleutel uit het contactslot haalt. Valt overdag niet/nauwelijks op maar 's-avonds wel. M.a.w. dit hoort zo, dus je hoeft niet langs je dealer te gaan. Suc6 met je nieuwe Picanto en veel veilige kilometers. Grtz. Specialmade Dag Specialmade, Ik vermoede al zoiets, maar kon in het instructieboekje er niets van vinden. Bedankt voor je reactie. Grt. Lindah Quote
Recommended Posts