chrisch Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 Hi, ik ben Chris, Sportage 2011 rijder sinds oktober 2011. Ik ben hier gekomen omdat ik zelf een raar probleem had met de sportage (dat snel verholpen werd overigens) - en ik wilde checken of er meer mensen last van hadden. En dat bleek, dus ik heb even gemeld hoe het gefixed werd. Ik ben actief op veel fora (vooral fora omtrent satellietontvangers), dus misschien kennen mensen m'n nick nog Ik weet nog niet veel van "m'n Kia", maar ik weet: iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest mvg, Chris Quote
bigwade Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 maar ik weet: iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest Mooi, zouden meer mensen moeten lezen...... Quote
xtra40 Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 nou Chris welkom hier op het forum mooie auto hoor de sportage en hier kan je dus al je vragen en opmerkingen kwijt dus veel plezier van je auto en van het forum toegewenst Quote
Recommended Posts