Jump to content

FF voorstellen

Recommended Posts

Hallo ..... ik ben Leo en heb mijn Hyundai Trajet 2i verruild voor een Kia Sportage 2.7 aut 4 wd, vooral de positieve gebruikers ervaringen met deze auto in combinatie met een caravan hebben mij mede doen besluiten over te gaan op deze leuke wagen.

Ik hoop er veel plezier van te hebben en van jullie e.v.t support / chat.

Hallo Leo

welkom hier op het forum en ik weet zeker dat hier voor jou ook veel ervaring is op te doen en dat er genoeg support is

wel een mooie wagen hoor met een dikke motor er in

ook houden we hier van veel foto's dus hoop dat je er wat wil delen met ons

Hallo Leo

welkom hier op het forum en ik weet zeker dat hier voor jou ook veel ervaring is op te doen en dat er genoeg support is

wel een mooie wagen hoor met een dikke motor er in

ook houden we hier van veel foto's dus hoop dat je er wat wil delen met ons

We gaan er binnenkort mee naar Frankrijk, caravan er achter, maar er zit een 7 polige stekker aan. Nu wil ik er een 13 polige aan zetten en ben aan het uitvogelen hoe ik de twee constante draden van voor naar achter kan trekken.

Heb van uit het motor compartiment nog geen gaatje kunnen ontdekken, heb jij misschien een idee?

normaal gesproken zou je met de verlichtings/motor bedrading mee naar buiten moeten kunnen maar die zit meestal een beetje verstopt

ik moest ook eerst me accu en motor computer en zo eerst weg halen om er een beetje bij te kunnen

Zijn er niet van die verloopstekkers te koop?

Ik bedoel van 7-polig naar 13-polig....... staat mij bij dat ik die een maand of 4 geleden nodig had bij mijn SP2 en een aanhanger.

En als die er zijn is het probleem dan niet opgelost?

Allemaal erg leuk maar hij wilt voor zijn caravan ook nog 2 constante stroom draden leggen en dan kom je met

Een 7 polige stekkerdoos toch echt te kort

Wat mij betreft is er maar 1 goeie stekker doos en dat is west muticon

Das een gewoone 7 polige stekkerdoos zo als je gewent bent maar er zitten voor alle andere dingen

Nog een ring met stekkers om heen

Dus nooit meer klooien met verloopjes tenzij je iets mee wilt nemen met en jaeger stekker maar dat is niet mijn favoriet ( en dan druk ik mij heel netjes uit )

En het instaleeren is een klein klusje want de aansluitingen zijn exact het zelfde als de 7 polige

alvast bedankt voor jullie support, maar inderdaad ik moet voor mijn koelkast in de caravan een constante draad trekken met zekering en e.v.t een scheidingsrelais, nou dat is een lekker klusje, bijna de hele wagen moeten strippen maar de draden zijn getrokken ( 2 van achter naar voor) tot aan de zekeringen kast. Maar nu nog het motor compartiment in! Ik ben al aan het zoeken maar een doorgang heb ik nog niet gevonden.iemand een idee?