john-52 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 mijn 1.1 diesel heeft een defecte sensor ,dit is geconstateerd na 3 bezoeken bij de dealer,kia moet deze uit het productie proces halen maar duurt wel erg lang hoor wacht al 5 weken. met grote regelmaat brand esp lampje dan heb ik ; geen stuurbekrachtiging geen toerenteller geen boordcomputer geen auto stop geen cruiscontrol. ik kan u vertellen dat dit op den duur zeer vervelend is . . ik heb al 3500 km gereden met probleem. maar ja ze doen er alles aan om het onderdeel te krijgen ,zeggen ze . gewoon wachten dus. volgens mij onderdeel bestellen via dhl versturen 2 weken aanwezig monteren klant geholpen. Quote
Derrek Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Stuur de directie van de dealer een brief met een uiterste termijn waarop het probleem verholpen moet zijn van, bijvoorbeeld, 2 weken. Meldt dat, indien dat niet lukt, de wagen niet voldoet aan de verwachtingen die je eraan mag stellen en kun je juridisch de koop ontbinden (consumentenrecht). M.a.w. auto inleveren een 100% geld terug. Dan gaat het ineens allemaal veel sneller en kunnen ze waarschijnlijk plotseling de sensor wel even uit een voorraad auto lenen... 1 Quote
john-52 Geplaatst 9 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2012 mijn 1.1 diesel heeft een defecte sensor ,dit is geconstateerd na 3 bezoeken bij de dealer,kia moet deze uit het productie proces halen maar duurt wel erg lang hoor wacht al 5 weken. met grote regelmaat brand esp lampje dan heb ik ; geen stuurbekrachtiging geen toerenteller geen boordcomputer geen auto stop geen cruiscontrol. ik kan u vertellen dat dit op den duur zeer vervelend is . . ik heb al 3500 km gereden met probleem. maar ja ze doen er alles aan om het onderdeel te krijgen ,zeggen ze . gewoon wachten dus. volgens mij onderdeel bestellen via dhl versturen 2 weken aanwezig monteren klant geholpen. na 8 weken wachten eindelijk een telefoon dat het onderdeel binnen isEEN COMPLEET NIEUW STUURHUIS .donderdag auto gebracht en vrijdag weer gehaald. wat een genot alles werkt weer. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 hehe zonde dat het zo moet gaan maar goed, denk dat de dealer niet veel aan die levertijden kan doen van zon onderdeel.... zal inderdaad een genot zijn zeg! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.