Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sorentoliefhebbers,

Ik ben nog op zoek naar een echte carterbescherming voor mijn Sorento, niet zo'n verlenging van een bullbar of pushbar.

Ik rijd immers regelmatig in bossen om brandhout te halen en ik zou niet graag mijn motor kapotrijden tegen een boomstronk.

Kan ik die best origineel bestellen of zijn er offroaders onder jullie die er ergens anders eentje gekocht hebben of misschien zelf gemaakt hebben ?

Groeten,

Alex

• 2 weeks later...
Posted

Hans,

Ik mag mijn Sorento volgende week gaan afhalen. Als je zeker bent dat de carterbescherming voor de 'oude' Sorento ook op de 'nieuwe' past, mag je mij een pb sturen met je vraagprijs.

Alex

Posted

Hans,

Bedankt voor het aanbod, maar vooraleer ik zo'n 300 km (H&T) rij ga ik mij eerst nog eens informeren of ze wel past of niet.

Alex

Posted

Ik ken dat probleem. Heb zelf ook het nieuwe type Sorento. Heb hiervoor vorige type gehad en hieronder een 4 mm RVS bodemplaat zitten om geen last te hebben van dit soort ongemakken. Wilde deze bodemplaat overzetten op het nieuwe type. Maar helaas dit past helemaal niet. Voor mij ook niet mogelijk om passend te maken. Dit heeft allemaal te maken met de andere ophanging en nieuwe voorbumper.

Als je voor de nieuwe Sorento een bodemplaat wilt hebben moet je is kijken op www.sgs4x4.de Hier hebben ze verschillende mogelijkheden in staal en RVS.

• 1 month later...