Alex Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Sorentoliefhebbers, Ik ben nog op zoek naar een echte carterbescherming voor mijn Sorento, niet zo'n verlenging van een bullbar of pushbar. Ik rijd immers regelmatig in bossen om brandhout te halen en ik zou niet graag mijn motor kapotrijden tegen een boomstronk. Kan ik die best origineel bestellen of zijn er offroaders onder jullie die er ergens anders eentje gekocht hebben of misschien zelf gemaakt hebben ? Groeten, Alex Quote
Hans Bom Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Ik heb nog ??n voorkant carterbescherming liggen, deze is voor het "oude" type Sorento Quote
Alex Posted February 21, 2008 Author Posted February 21, 2008 Hans, Ik mag mijn Sorento volgende week gaan afhalen. Als je zeker bent dat de carterbescherming voor de 'oude' Sorento ook op de 'nieuwe' past, mag je mij een pb sturen met je vraagprijs. Alex Quote
Hans Bom Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 ik heb geen idee of het gaat passen. Ik verwacht het niet. Maar als je het wil proberen. Kan je langs komen! Quote
Alex Posted February 21, 2008 Author Posted February 21, 2008 Hans, Bedankt voor het aanbod, maar vooraleer ik zo'n 300 km (H&T) rij ga ik mij eerst nog eens informeren of ze wel past of niet. Alex Quote
Facility Posted February 26, 2008 Posted February 26, 2008 Ik ken dat probleem. Heb zelf ook het nieuwe type Sorento. Heb hiervoor vorige type gehad en hieronder een 4 mm RVS bodemplaat zitten om geen last te hebben van dit soort ongemakken. Wilde deze bodemplaat overzetten op het nieuwe type. Maar helaas dit past helemaal niet. Voor mij ook niet mogelijk om passend te maken. Dit heeft allemaal te maken met de andere ophanging en nieuwe voorbumper. Als je voor de nieuwe Sorento een bodemplaat wilt hebben moet je is kijken op www.sgs4x4.de Hier hebben ze verschillende mogelijkheden in staal en RVS. Quote
Alex Posted April 11, 2008 Author Posted April 11, 2008 Heeft iemand ervaring met deze carterbescherming ? http://www.asfir.com/FileServer/8ca8682372095059a957fd4a2992ba0c.pdf Grotere foto's kan je zien op http://sgs4x4.offroad24.de/ De platen zijn niet bepaald goedkoop maar ze zien er wel zeer degelijk uit. Alex Quote
Recommended Posts