robin Geplaatst 16 Februari, 2008 Geplaatst 16 Februari, 2008 Hij kraakt wel erg is dit nog de nieuwigheid of is dit iets anders?Iemand ervaring mee? Quote
nonkel_b Geplaatst 17 Februari, 2008 Geplaatst 17 Februari, 2008 Geen kraak of piepgeluid gehad, maar wel een trillend geluid wegens slecht gemonteerd navigatiesysteem. Nu opgelost Quote
Rio-man Geplaatst 17 Februari, 2008 Geplaatst 17 Februari, 2008 Hij kraakt en piept wel erg... Kun je wellicht wat specifieker zijn? Quote
robin Geplaatst 24 Februari, 2008 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2008 Vooral bij afremmen en optrekken kraakt ie.Het lijkt wel of het minder word. Quote
Alex Geplaatst 25 Februari, 2008 Geplaatst 25 Februari, 2008 Komt het geluid van binnen of buiten ? Als het van buiten komt, kunnen het de ophangingscomponenten zijn (schokdempers, vering, rubbers) zeker omdat je zegt dat het bij het optrekken en afremmen is wanneer die het hardst belast worden. Dat heb ik ooit ook eens gehad nadat de ophangingsrubbers van het subframe vooraan vervangen waren. Als het 'nieuwe' er wat af was, hield het ook vanzelf op. Groeten, Alex Quote
Gast schoenmakertje Geplaatst 27 Februari, 2008 Geplaatst 27 Februari, 2008 de mijne kraakte in 't begin ook erg, maar volgens mij kwam dat omdat ik er meteen van die side-bars op gezet heb, en volgens mij kraakte die. is nu wel helemaal over. frans Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.