robin Posted February 16, 2008 Posted February 16, 2008 Hij kraakt wel erg is dit nog de nieuwigheid of is dit iets anders?Iemand ervaring mee? Quote
nonkel_b Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 Geen kraak of piepgeluid gehad, maar wel een trillend geluid wegens slecht gemonteerd navigatiesysteem. Nu opgelost Quote
Rio-man Posted February 17, 2008 Posted February 17, 2008 Hij kraakt en piept wel erg... Kun je wellicht wat specifieker zijn? Quote
robin Posted February 24, 2008 Author Posted February 24, 2008 Vooral bij afremmen en optrekken kraakt ie.Het lijkt wel of het minder word. Quote
Alex Posted February 25, 2008 Posted February 25, 2008 Komt het geluid van binnen of buiten ? Als het van buiten komt, kunnen het de ophangingscomponenten zijn (schokdempers, vering, rubbers) zeker omdat je zegt dat het bij het optrekken en afremmen is wanneer die het hardst belast worden. Dat heb ik ooit ook eens gehad nadat de ophangingsrubbers van het subframe vooraan vervangen waren. Als het 'nieuwe' er wat af was, hield het ook vanzelf op. Groeten, Alex Quote
Guest schoenmakertje Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 de mijne kraakte in 't begin ook erg, maar volgens mij kwam dat omdat ik er meteen van die side-bars op gezet heb, en volgens mij kraakte die. is nu wel helemaal over. frans Quote
Recommended Posts