Gast Motormuis Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Goedemiddag SP3 fanaten. Inmiddels ben ik nu 2 1/2 maand in het bezit van mijn SP3 en ben er ontzettend tevreden over maar toch zou ik graag iets verbeterd zien maar weet niet of ik dit zelf kan regelen. Op het moment dat ik een obstakel nader beginnen de sensoren een signaal af te geven. Nu heeft het mij al een een paar keer verrast dat ik op het display de waarschuwing zie maar dat ik het signaal niet hoor( terwijl ik de radio niet extreem hard heb staan ) . Is er een mogelijkheid om het signaal van deze waarschuwingstoon aan te passen???? Ik heb al in het handboek gekeken maar kan hier niet direct iets over terugvinden. Wie kan mij informeren ? Groetjes Motormuis Quote
Specialmade Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Goedemiddag SP3 fanaten. Inmiddels ben ik nu 2 1/2 maand in het bezit van mijn SP3 en ben er ontzettend tevreden over maar toch zou ik graag iets verbeterd zien maar weet niet of ik dit zelf kan regelen. Op het moment dat ik een obstakel nader beginnen de sensoren een signaal af te geven. Nu heeft het mij al een een paar keer verrast dat ik op het display de waarschuwing zie maar dat ik het signaal niet hoor( terwijl ik de radio niet extreem hard heb staan ) . Is er een mogelijkheid om het signaal van deze waarschuwingstoon aan te passen???? Ik heb al in het handboek gekeken maar kan hier niet direct iets over terugvinden. Wie kan mij informeren ? Groetjes Motormuis Heb je niet, per ongeluk, op de knop voor het signaal uit te zetten gedrukt. Deze bevindt zich onder bij je sigarettenaansteker en usb aansluiting (links) Als je deze indrukt zal er geen signaal meer hoorbaar zijn. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Gast Motormuis Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Goedemorgen specialmade, Nee zo gek ben ik nou ik weer niet (alhoewel ) . Nee ik vind het geluidsignaal gewoon te zwak .. het zou gewoon lekker zijn als dat wat harder gezet kan worden. Je moet wat tewensen hebben he Quote
Specialmade Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Goedemorgen specialmade, Nee zo gek ben ik nou ik weer niet (alhoewel ) . Nee ik vind het geluidsignaal gewoon te zwak .. het zou gewoon lekker zijn als dat wat harder gezet kan worden. Je moet wat tewensen hebben he Het zou een mogelijkheid kunnen zijn, vandaar mijn opmerking. Het geluidsignaal is, normaal, behoorlijk "aanwezig". Mocht dat bij jou niet zijn dan zou ik eens langs de dealer rijden om het geluidsignaal te vergelijken met een soort- gelijke auto. Dan kun je werkelijk checken of het signaal van jou auto inderdaad minder hard is. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Gast Motormuis Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Het zou een mogelijkheid kunnen zijn, vandaar mijn opmerking. Het geluidsignaal is, normaal, behoorlijk "aanwezig". Mocht dat bij jou niet zijn dan zou ik eens langs de dealer rijden om het geluidsignaal te vergelijken met een soort- gelijke auto. Dan kun je werkelijk checken of het signaal van jou auto inderdaad minder hard is. Suc6 Grtz. Specialmade Thx was ik eigenlijk als van plan als er geen simpele oplossing voor zou zijn Wordt vervolgd ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.