Gast evanwasbeek Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Het is voor een groot gedeelte de banden geweest en een klein beetje wat ik gewent was (veel minder stugge auto). ik had er standaard 17 inch kumho banden onder gekregen. Deze zijn vrij hard en niet echt flexibel (volgens de dealer). Nu heb ik er michelin banden onder zitten die wat meer comfotr hebben. Ik rij er nu een paar weken mee en aan de trilling ben ik nu gewend. Quote
patten Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Ik mag eind van de week mijn nieuwe SW met Calgary 17"+Kumho's afhalen. Ben benieuwd of dit zal trillen of niet.... Naar wat ik van de verkoper had begrepen komt deze combinatie velg+wiel van Kia zelf af. Dus hieruit mag ik aannemen dat dit in een of andere vorm getest is voordat ze het in de folder zetten.... Ik wacht het af, en ga even uit van het positieve. Mocht het anders zijn, dan laat ik dat nog wel weten. Quote
patten Geplaatst 26 Oktober, 2012 Geplaatst 26 Oktober, 2012 En nee. Geen trillen. Wel het nodige afrolgeluid, maar daar kan ik mee leven. Mijn vorige SW was wat rumoeriger met stillere banden, netto blijft het rustig genoeg. Ik heb nog geen snelweg gehad en een paar keer tot 110/130 geklokt op de niet daarvoor bestemde wegen om enige vorm van trilling te ontdekken maar nee. /Edit: Vandaag even stukkie snelweg gedaan, en tot de 160+ geen getril. Ik denk niet dat het exemplarisch is, en dat TS gewoon wat pech heeft. Ook het afrolgeluid valt me reuze mee. Alles is een stuk stiller dan de oude SW. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.