Tazteam Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Eindelijk is het zover, de datum is bekend. Het is kort dag, maar adviseer toch met zoveel mogelijk mensen te komen. Hier het bericht zoals ik van Andre heb gekregen: UITNODIGING Hierbij nodigt het bestuur van Kia Club Nederland je uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering. De ledenvergadering wordt gehouden op vrijdag 29 februari 2008 van 20.00 uur tot 22.00 uur te Ridderkerk bij Julian Groenendijk van Groenendijk Banden BV en Korean Car Styling. Het adres is Boelewerf 1a. 2987 VD Ridderkerk Vorig jaar was de vergadering centraal in Nederland en waren we te gast bij Kia World. Helaas bestaat Kia World niet meer. Julian heeft tijdens onze laatste bestuursvergadering zijn locatie aangeboden om te vergaderen. Het bijwonen van de vergadering is momenteel echt belangrijk. De voorzitter wil er mee stoppen en de vraag is of en hoe gaan we nu verder moeten gaan. Ook al omdat er steeds minder leden op de evenementen komen. Wij hopen een andere inspirerende voorzitter te kunnen vinden. Ook zoeken wij een webmaster en commissieleden. Kunnen de functies niet vervuld worden, en komen er minder dan tien leden dan ziet het er slecht uit voor de club en moeten we ons beraden hoe we dan verder gaan en dat willen we met jullie bespreken. De vergadering heeft een open karakter. Ook forumleden zijn van harte welkom. Wij vinden het belangrijk om met iedereen te kunnen discussi?ren over onze club. De agenda ziet er als volgt uit: ? Opening door de voorzitter ? Bestuur- en commissieleden (wijzigingen en oproep) ? Financi?le stand van zaken ? Verslag bijeenkomsten en evenementen afgelopen jaar ? Programma voor 2008 ? Open discussie over toekomst van de Kia Club Nederland ? Rondvraag Wij willen graag van tevoren weten hoeveel leden er op de ledenvergadering komen. Geef je daarom nu op door een e-mail te sturen naar info@kiaclub.nl. Wij hopen dat je in de gelegenheid bent om te komen. Tot vrijdag 29 februari. Het bestuur. P.S. Rijd je geen Kia meer of wil je geen lid meer zijn, geef het dan aan ons door, dan kunnen we de ledenlijst bijwerken. Route Vanuit Amsterdam/Den Haag/Utrecht via de van Brienenoordbrug (A16) Vanaf de van Brienenoordbrug volgt u richting Dordrecht en kiest u na 2 kilometer de meest rechtse rijstrook richting Ridderkerk. Bij de stoplichten gaat u rechtdoor richting Ridderkerk-Bolnes. U rijdt dan op de Rijnsingel en na 1 kilometer gaat u bij de T-kruising linksaf. De Boelewerf bevindt zich na 900 meter rechts. Vanuit Nijmegen/'s-Hertogenbosch/Utrecht via Gorinchem en Alblasserdam (A15) Vanuit de tunnel bij Alblasserdam volgt u richting Rotterdam - Europoort. Neem na 7,5 kilometer de afrit Ridderkerk. Bij de stoplichten gaat u rechtdoor richting Ridderkerk-Bolnes. U rijdt dan op de Rijnsingel en na 1 kilometer gaat u bij de T-kruising linksaf. De Boelewerf bevindt zich na 900 meter rechts. Vanuit Tilburg/Breda/Dordrecht via Hendrik Ido Ambacht (A16) Vanuit de tunnel bij Dordrecht volgt u richting Rotterdam - Europoort. Neem de afrit Ridderkerk. Bij de stoplichten gaat u rechtdoor richting Ridderkerk-Bolnes. U rijdt dan op de Rijnsingel en na 1 kilometer gaat u bij de T-kruising linksaf. De Boelewerf bevindt zich na 900 meter rechts. Vanuit Zierikzee/Numansdorp via de Heinenoord tunnel (A29) Vanuit de tunnel volgt u richting Rotterdam "Ring Oost". Neem na 9 kilometer de afrit Ridderkerk. Bij de stoplichten gaat u rechtdoor richting Ridderkerk-Bolnes. U rijdt dan op de Rijnsingel en na 1 kilometer gaat u bij de T-kruising linksaf. De Boelewerf bevindt zich na 900 meter rechts. Vanuit Hellevoetsluis/Brielle/Spijkenisse via Europoort (A15) Volg ter hoogte van het knooppunt Benelux "Ring Rotterdam" richting Utrecht. Via het knooppunt Vaanplein volgt u Ridderkerk tot de stoplichten.Bij de stoplichten gaat u rechtdoor richting Ridderkerk-Bolnes. U rijdt dan op de Rijnsingel en na 1 kilometer gaat u bij de T-kruising linksaf. De Boelewerf bevindt zich na 900 meter rechts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 Wij komen met 2 personen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Ben er ook, in m'n uppie Groeten, Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Ik ben er ook alleen. Wacht als jullie het niet erg vinden nog even tot ongeveer april met lid worden. Dit omdat de kans bestaat dat ik binnenkort voor zeer lange tijd in het buitenland ben voor mijn werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Jheroen Posted February 20, 2008 Administrators Share Posted February 20, 2008 Mocht de Kiaclub in de huidige samenstelling niet meer door kunnen gaan, dan neem ik aan dat Kia NL ook de beschikbare webruimte voor website en forum in trekt of dat niet? Ik ben even benieuwd wat daar de afspraken over waren destijds. Mocht de club komen te vervallen en daarmee ook de website, dan kan ik eventueel het forum wel overnemen op mijn servers. op die manier behouden we een Nederlands trefpunt op internet voor Kiarijders. Keep me informed, thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Mol Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Wat er ooit gebeurd, nu of later, we zullen altijd waarborgen dat in ieder geval het forum en mogelijk ook de website intakt zullen blijven. Wij vinden ook dat de Kia-rijders met elkaar in contact moeten kunnen blijven en/of misschien ook wat kunnen organiseren voor elkaar. In ieder geval heb ik nog ideeen voor dit jaar om te rijden. Deze zal ik voorleggen in de vergadering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Bij deze moet ik me helaas afmelden voor de vergadering. Ik ben die dag pas om ongeveer 21:00 weer terug in nederland. groeten Takis Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonge235 Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 ben zeker aanwezig. wil dit forum niet missen. hebben forumleden ook stemrecht? herman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Ik denk zelfs dat niet leden en forumleden in dit geval een hele sterke stem in te brengen hebben. Daarom: kom met zoveel mogelijk, want het is voor het behoud van de club, website en forum. Elke stem telt. Philip Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonge235 Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 ben ik nu morgen de enige aanwezige? geweldige opkomst dan. kan ik beter thuisblijven gezellig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted February 28, 2008 Author Share Posted February 28, 2008 ben ik nu morgen de enige aanwezige?geweldige opkomst dan. kan ik beter thuisblijven gezellig Je bent niet de enige: Willem1 Tazteam en dan nog de aanmeldingen rechtstreeks naar Andre/bestuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Mol Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Er zijn zeker 6 leden die langs komen, maar het kan best nog ietsje meer zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 't Blijft toch al met al een dramatisch lage opkomst, pffff! Afwezigen hebben altijd ongelijk! Er is trouwens plek genoeg bij Julian! Niet zeuren en allemaal gewoon komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Ik zou wel willen komen maar ik land pas om ongeveer 22:00 vanuit zwitserland. dus voor mij is het echt niet mogelijk om te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 met kennisgeving afwezig heet dat geloof ik; have a safe flight! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Mol Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Aangemeld tot nu toe 8 leden buiten bestuur om, welke langs komen. Er zitten zeker een hoop oud gedienden tussen, waar we zeker vanavond goed mee kunnen overleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts