Nicky Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Hoi iedereen, ik heb nu sinds enkele maanden mijn sportage die ik in zogoed als nieuwstaat heb kunnen vast krijgen. Sinds ik hem heb, heb ik altijd in de manuele stand gereden (vind zelf schakelen namelijk wat zuiniger en leuker om te rijden). maar gisteren sprong de pook plots niet meer terug na het opschakelen, en schakeld hij ook niet meer? wat zou dit kunnen zijn? er is dus totaal geen weerstand in de manueel stand. drive en alles werkt nog perfect dus zal het wel niet aan de versnellingsbak liggen toch? wat zou dit dan kunnen zijn? de veertjes? Groetjes Nicky 1 Quote
bigwade Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Probeer het eens beter uit te leggen. In de D (drive stand) doet alles het gewoon ? Pook wil niet naar links voor manueel ? + en - werkt niet ? Quote
Nicky Geplaatst 24 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2012 Probeer het eens beter uit te leggen. In de D (drive stand) doet alles het gewoon ? Pook wil niet naar links voor manueel ? + en - werkt niet ? Drive werkt gewoon goed, hij gaat naar de manueele stand ook geen probleem, maar daar doet hij niets ik kan hem naar de + en de - duwen of trekken, maar hij schakelt dat niet. en blijft gewoon op de + of - staan. Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2012 Geplaatst 24 September, 2012 Beetje raar gebruik van een automaat Voor een enkele keer met inhalen.. Kennelijk niet gemaakt voor jouw gebruik, HAHA! Ik zou even langs de dealer en dat ze het maar uitzoeken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.