Pirlet Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Hallo, Ik zoek iemand die zo vrij is om de nieuwste updates voor het navigatiesysteem te delen met (door te sturen naar) mij. Als Belg kan ik namelijk niet genieten van mijnkia.nl en we hebben er ook geen alternatief voor. Mijn wagen is een Venga van december 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Daar doen we hier niet aan.....! Dus geen updates voor het Navteq navigatiesysteem, maar wel LG software updates. Anders even een mailtje naar MijnKia.nl om je account te (her)activeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirlet Posted September 23, 2012 Author Share Posted September 23, 2012 Daar doen we hier niet aan.....! Dus geen updates voor het Navteq navigatiesysteem, maar wel LG software updates. Anders even een mailtje naar MijnKia.nl om je account te (her)activeren. Ik bedoelde het ganse systeem, blijkbaar is dit LG. Kan je als Belg op mijnkia.nl ? Want ik heb geen NL-nummerplaat. En nog een extra vraagje: In welk bestandsformaat komen de kaarten voor de Navteq GPS software? Ik denk dat ik hier nog kaarten liggen heb, maar ben niet zeker of ze het juiste formaat zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Ik zag in het voorsteltopic dat je in België woonachtig bent. De softwareupdates zijn in NL inderdaad verkrijgbaar via MijnKia.nl. Blijkbaar uniek voor NL. Je kunt als Belg niet op MijnKia.nl. Navteq is alleen leverbaar via Navteg én de dealer (verdeler). Welk formaat kaarten weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 @Pirlet, Bedoel je de firmware update of de kaart update. Dat mijnkia.nl niet in België beschikbaar is is bekend hier. Als je de firmware update bedoeld (van 5.1.3 naar 6.6. B ) kan dat wel geregeld worden. De Belgische Kia rijder Ysie heeft de beschikking over deze firmware update. Voor de kaart update dien je contact op te nemen met je plaatselijke dealer of met Navteq. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ysie Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Ik bedoelde het ganse systeem, blijkbaar is dit LG. Kan je als Belg op mijnkia.nl ? Want ik heb geen NL-nummerplaat. En nog een extra vraagje: In welk bestandsformaat komen de kaarten voor de Navteq GPS software? Ik denk dat ik hier nog kaarten liggen heb, maar ben niet zeker of ze het juiste formaat zijn. Ik ben nu nog op reis maar ik zal eerstvolgende dagen contact met je opnemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirlet Posted September 24, 2012 Author Share Posted September 24, 2012 Ik ben nu nog op reis maar ik zal eerstvolgende dagen contact met je opnemen. Heel erg bedankt Ysie! Ik heb men Venga pas volgende week woensdag, dus het is niet echt superdringend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Heel erg bedankt Ysie! Ik heb men Venga pas volgende week woensdag, dus het is niet echt superdringend Als jij je Venga bij de Kia dealer hebt gekocht mag je er toch vanuit gaan dat je de laatste firmware update hebt. Ik zou het even vragen of ze dat even willen doen. Dat scheelt jou werk. De nieuwste firmware 6.8.B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 +1 voor de dealer...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirlet Posted September 25, 2012 Author Share Posted September 25, 2012 Als jij je Venga bij de Kia dealer hebt gekocht mag je er toch vanuit gaan dat je de laatste firmware update hebt. Ik zou het even vragen of ze dat even willen doen. Dat scheelt jou werk. De nieuwste firmware 6.8.B Ik heb hem 2e hands gekocht Heb de update inmiddels gevonden op Kiaforums.com, is dit dezelfde als de sportage? http://www.kia-forums.com/3g-2011-sportage/80515-europian-navigation-lg-system-update.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Heb de update inmiddels gevonden op Kiaforums.com, is dit dezelfde als de sportage? http://www.kia-forum...tem-update.html 201208 is inderdaad de laatste update en de Venga heeft dezelfde navigatie als de Sportage. Ik wel nog een handleiding van de vorige update maar de werkwijze is hetzelfde. Je gaat van 6.6.5 naar 6.8.B En laat de motor draaien tijdens de update. Anders gaat je navigatie automatisch uit en is je update mislukt. En dan heb je een groot probleem wat je niet zelf kan herstellen. succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 ......Heb de update inmiddels gevonden op Kiaforums.com, is dit dezelfde als de sportage? http://www.kia-forum...tem-update.html Van onze eigenste forumlid Bowie97..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirlet Posted October 3, 2012 Author Share Posted October 3, 2012 IK HEB 'M! Jippie! Wat een prachtkar is dit gewoon Nu nog even de software upgraden en klaar is Belg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 IK HEB 'M! Jippie! Wat een prachtkar is dit gewoon Nu nog even de software upgraden en klaar is Belg Gefeliciteerd met je Venga en veel veilige kilometers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Gefeliciteerd Pirlet, de Venga gaat je zeker bevallen. Veel (rij)plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirlet Posted October 4, 2012 Author Share Posted October 4, 2012 Mag ik de upgrade ook uitvoeren vanaf bvb 5.1.3? Of moet ik in stappen werken van elke versie? EDIT: PROBLEMEN, IK HEB VERSIE 5.0.1, waar kan ik 5.1.3 downloaden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Ik denk dat niemand de 5.1.3 heeft. 5.1.3 is er voor mij door Kia dealer er opgezet. Sinds van de zomer kan je zelf van mijn Kia de downloads halen. Zou even naar de Kia dealer gaan voor de update. Als het niet goed gaat werkt niets meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts