Delangsteman Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Hallo allemaal, Even voorstellen: Ik ben Dennis, 25 jaar, uit Rotterdam. 15 september jl. een witte Kia Rio super pack 1.2 CVVT 5 deurs besteld bij de dealer. Met een beetje geluk komt hij deze maand en anders in oktober binnen. Deze komt ter vervanging van een Toyota Aygo. Na 5 jaar is het tijd voor wat meer luxe. Kan niet wachten tot hij er is. Gr. Dennis Quote
bigwade Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Gaat dat passen, langste man ? Het voordel van wit als grondverf is dat je verder nog leuke keuzes hebt wb eindlak. Suc6 Quote
Delangsteman Posted September 24, 2012 Author Posted September 24, 2012 Ja met 2.04 meter gaat het best passen. Stoel in de laagste stand, geen probleem. In de Aygo gaat het ook goed. Alleen de binnenspiegel is weer goed aanwezig... Quote
xtra40 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Nou ik denk dat het allemaal wel goed komt In elk geval welkom hier op het forum En heeeeeel veeeeel plezier met je nieuwe rio toegewenst Nu maar hopen dat hij snel komt Quote
Guest Warmentuuter Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Welkom op dit forum en alvast veel plezier met de Rio toegewenst. Quote
Delangsteman Posted September 25, 2012 Author Posted September 25, 2012 Ik kan niet wachten tot hij er is. Denk dat ik een keer bij xtra40 kom kijken op een zaterdag, als hij weer druk is voor de andere leden. Wil wel is zien hoe al dat pimpwerk er in het echt uitziet. En naar de geluidsinstallatie luisteren. Het standaard systeem is niet echt top. Quote
theomonika Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 welkom hier op het forum En heeeeeel veeeeel plezier met je nieuwe rio toegewenst en je bent altijd een keer welkom bij de pimpbroers Quote
xtra40 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Nou Dennis je bent altijd welkom Toevallig gaat er aanstaande zaterdag weer iets worden ingebouwd Quote
Smart Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 .....Toevallig gaat er aanstaande zaterdag weer iets worden ingebouwd De heren hebben blijkbaar weer geshopt....en de dames hebben de gehele dag vrij spel! Quote
xtra40 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 neeeee helaas de vrouw moet werken en het betreft een inbouw voor een mede forum lid ;-) de spullen voor de eigen inbouw zijn nog niet binnen Quote
Delangsteman Posted October 4, 2012 Author Posted October 4, 2012 Vandaag te horen gekregen dat hij de 19e bij de dealer komt. Duurt nog veel te lang Quote
Recommended Posts