skoebidoe Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 Hey,ik ben Mike (49) uit België en sinds begin juli 2012 voor het eerst een Kia-driver. Samen met het vrouwtje hebben we ons een splinternieuwe spierwitte Sportage III i-touch aangekocht. Krachtbron 1.7 crdi 115 pk. heel toffe wagen met (bijna)alles erop en eraan,rijd zeer soepel. Enige modificaties die er zeker aan veranderd moesten worden...heb er velgen van AEZ type Phoenix silver laten ondersteken wat een fraai zicht oplevert,nog stoerder en sportiever,wel 17" want ik wou het comfort behouden. En natuurlijk de "mieptoeter" vervangen door Stibel Magnumhorns....,prachtgeluid.... See you in the topics! mike Quote
Specialmade Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 @Skoebidoe, Welkom op dit forum en veel veilige kilometers en rijplezier. Hele mooie auto hoor, kun je met recht trots op zijn. Grtz. Specialmade Quote
Smart Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 Welkom! Ook zo vooruitziend om die marmot te vervangen door een Stebel Magnum.....hahaha! Quote
Jim Brouns Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 Welkom en veel plezier met de auto Quote
xtra40 Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Welkom op het forum van harte met je mooie wagen ziet er heeeeeel goed uit mag ik wel zeggen en heel veel lees plezier hier Quote
skoebidoe Geplaatst 29 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2012 @specialmade jouw Sportage ziet er ook helemaal niet mis uit, Het is en blijft een mooie wagen die zowel klasse als sportiviteit uitstraalt. Ben je er nog tevreden over? grtz mike. Quote
skoebidoe Geplaatst 29 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2012 Welkom! Ook zo vooruitziend om die marmot te vervangen door een Stebel Magnum.....hahaha! idd originele toeter is niet te doen... nu toeter ik naar alles en nog wat...hahaha Quote
Specialmade Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 @specialmade jouw Sportage ziet er ook helemaal niet mis uit, Het is en blijft een mooie wagen die zowel klasse als sportiviteit uitstraalt. Ben je er nog tevreden over? grtz mike. Ik ben zeer tevreden met mijn auto. Rijdt fijn en er is voldoende ruimte. In het begin had ik het niet zo op dit soort auto's. Ik sprak altijd van semi vrachtwagens. Maar nu ik gewend ben aan de hoge instap wil ik eigenlijk niet meer anders. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.