Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

nu ook via facebook tevolgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mij is in ieder geval wel duidelijk geworden dat de pimpmasters geen broers zijn.... B):shifty:

Hoe graag ze dat ook willen..... :mrgreen:

facebook-like-stamps.jpg

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Toch lijken ze wel op elkaar....... :-) :-)

Oke de ene heeft een blauwe en de andere een bruine.....Rio :?

Geplaatst

Alles wat je op internet typt of plaatst is openbaar net als dit forum

En het is maar een pagina met wat mooie fotos en links

Sterker ik zag net een paar mooie fotos voorij komen waar jij ook in voor komt

Iets met toeters geloof ik :wink:

ben ik helemaal met jou eens want tik maar eens wat in op google

wat je ook zoekt van kia er staan foto's op die hier op het forum gezet zijn DUS ja wat is veilig

maar het lijkt er wel op als bepaalde mensen wat neerzetten

is het goed en als anderen wat neerzetten die een leuk idee

hebben dan krijg je kommentaar het lijkt net of hier vriendjes politiek aan de gang is op het forum (of dat er erg veel jaloezie is)

Geplaatst

Het idee is leuk. Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij wilt zolang hij of zij dat niet doet in naam van een ander.

En als een wel gemeend meedenken of advies wordt gezien als jaloezie of vriendjes politiek spreekt meer voor de persoon die dat waarneemt dan de personen die dat schijnbaar ten toon spreiden ;)

Geplaatst

zolang er geen namen worden genoemd zullen mensen je ook niet kunnen vinden. ze zien hooguit een foto waar 1 van ons op staat op een meeting, zelfde als dat je op vakantie een foto maakt en die je online zet waar ook andere mensen op staan. zoek maar eens op jezelf in google. die foto's komen echt niet naar voren als je naam er niet bij staat. op FB idem.

Geplaatst

Toch zul je de privacy van forumleden moeten respecteren en hun eventueel moeten vragen om toestemming

voor plaatsing van foto's en video's op sociale media zoals op dit forum, Facebook, Hyves, enz. Niet iedereen

is hier namelijk van gediend. Ook wij hadden achteraf met die toetermeetings foto's en beeldmateriaal gemaakt

en om toestemming moeten vragen. Dat betekent dus 'hand in eigen boezem steken'. Een leermoment voor de

volgende keer.

Wanneer je dus foto's en opnamen maakt, zul je vooraf moeten weten of iemand daar bezwaar tegen heeft of niet.

We moeten elkaar daarin gewoon respecteren.

Geplaatst

Toch zul je de privacy van forumleden moeten respecteren en hun eventueel moeten vragen om toestemming

voor plaatsing van foto's en video's op sociale media zoals op dit forum, Facebook, Hyves, enz. Niet iedereen

is hier namelijk van gediend. Ook wij hadden achteraf met die toetermeetings foto's en beeldmateriaal gemaakt

en om toestemming moeten vragen. Dat betekent dus 'hand in eigen boezem steken'. Een leermoment voor de

volgende keer.

Wanneer je dus foto's en opnamen maakt, zul je vooraf moeten weten of iemand daar bezwaar tegen heeft of niet.

We moeten elkaar daarin gewoon respecteren.

Ik ben zelf ook niet zo van dat Facebook gedoe,natuurlijk staan we allemaal op het internet.

Daar werken we oa met dit forum hard aan mee.

Maar zo vind ik zelf het "GESPOT!" topic een vervelend topic, zou er niet blij mee zijn als mijn auto gefotografeerd werd,

Leuk dat er zoveel kia's rijden, maar je zet ongevraagd foto's van auto'op internet die niet van je zelf zijn.

Jaja, misschien heeft het weinig invloed, maar heel veel mensen stellen dit echt niet op prijs.

het minste wat daarmee gedaan kan worden is de kenteken plaaten onherkenbaar maken.

Vwb de facebook pagina van de pimpmasters,

Jammer dat jullie naar Facebook verhuizen, ik zou graag willen dat jullie zo'n eigen topic hier openen.

Ik vind het namelijk erg leuk om jullie werkt te bekijken, maar ga daarvoor geen Facebook pagina openen.

Nieuwe actie Pimpmasters kom met je foto's terug naar de KIACLUB! :wink:

• Like 1
Geplaatst

Ik zie in het topic "Gespot" nu af en toe wel auto's voorbij komen waarvan het kenteken

grotendeels onzichtbaar is gemaakt, dus er zijn wel leden die dit serieus nemen.

Als de rest nu ook die moeite wilt nemen.

Oké, nu weer On Topic!

Geplaatst

ook als je geen facebook hebt kun je gewoon op de face book pagina rond snuffelen het is toegankelijk voor iedereen

en hier zal nog genoeg terug te vinden zijn van ons en de dingen die wij voor anderen gaan doen (het blijft een leuke hobby anderen mensen helpen)

maar daar ik best een beetje trots ben op de dingen die wij voor anderen doen wil ik dat niet alleen hier delen maar met alle

mensen op de rest van de wereld die dat leuk vinden

• Like 2
  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...