bigwade Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Ook deze maand weer een Best Pic. We proberen het jaar wel vol te krijgen. September was met 1 inzending zeer teleurstellend ! DAT KAN BETER ! Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is. Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken. Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon. Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's. Doe es gek dus. Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van oktober en geen archief foto's. Oktober staat voor herfst. Zon staat laag, blaadjes verkleuren en over 4-6 weken zijn ze weg. Probeer er wat moois van te maken ! 1 Quote
Martin1977 Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 Xenon geplaatst en getest met opkomende mist. Quote
Martin1977 Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 Met net ingebouwde xenon in de mist. Quote
bigwade Posted October 12, 2012 Author Posted October 12, 2012 Dames heren, we zijn op zoek naar kalenderfoto's. Die zijn op zijn minst een beetje scherp. AUB geen toevallig leuk gelukte kiekjes, maar bewust gemaakte foto's ! edit: Rinus heeft hierboven een andere versie geplaatst en die is top ! Quote
Joencis Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Als ik de mijne morgen opgehaald heb, en het is een beetje weer, dan stuur ik zsm een mooie picca in! Quote
rinuszoetebier Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 oke, probeer wel een ander, hij is trouwens wel bewust genomen gr, rinus Quote
patrickceed Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 juist een hele gave foto, niets mis mee hoor.. Quote
rinuszoetebier Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 dank je patrickrio, ben er zelf ook wel tevreden mee Quote
Smart Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Wel een mooie foto hoor, maar zoals bigwade schrijft niet geschikt voor een eventuele kalendermaand. Of het moet de donkere-dagen-voor-kerst-december-2013 worden....! Quote
Guest Warmentuuter Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Ze past niet op m'n kleppie (wat niet op m'n kleppie past heb ik verwijderd, ze komt terug wanneer ze afgevallen is) Quote
Smart Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Kijk uit met het plaatsen van zulk soort foto's op het forum. Misschien anders gezicht onherkenbaar maken. Doen we met kentekens tenslotte ook vaak..... Quote
Guest Warmentuuter Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 je hebt gelijk smart. Een grensgevalletje. Ik heb de post aangepast. Quote
bigwade Posted October 12, 2012 Author Posted October 12, 2012 oke, probeer wel een ander, hij is trouwens wel bewust genomen rinus Ja Joh, het is een hele mooie plaat maar hartstikke onscherp. Dus als je hem kunt overmaken met een serieuze camera met eventueel een statiefje, maak je beslist kans Het idee is iig heel goed.. Nu de uitvoering nog. Quote
rinuszoetebier Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 de 1e was inderdaad niet goed, deze vind ik echt wel scherp( overigens: nikon d5000) Quote
Smart Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 je hebt gelijk smart. Een grensgevalletje. Ik heb de post aangepast. Was ook uit kostenbesparend oogpunt...het kostte je namelijk minstens een potje Tip-ex om haar gezicht onherkenbaar te maken..... Quote
bigwade Posted October 12, 2012 Author Posted October 12, 2012 de 1e was inderdaad niet goed, deze vind ik echt wel scherp We zien hem (nog) niet.. Quote
rinuszoetebier Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 begrijp uit je reactie dat je deze ook niet scherp vind,... laten we ervoor de rest maar geen disussie over voeren. Daar is dit toppic niet voor bedoeld. hoop dat er nog vele mooie plaatjes gaan volgen Quote
bigwade Posted October 13, 2012 Author Posted October 13, 2012 Rinus, excuus, mea culpa ! Zie em nu op een goed scherm en hij is idd groots ! (heel klein verbeter-puntje zou kunnen zijn dat je het linker bovenhoekje even "dicht" photoshopt) Quote
rinuszoetebier Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 geeft niet hoor,'t was al laat gisteren. Tja dat hoekje is inderdaad opvallend, mischien moet ik ook maar wat herfstbaaldjes shoppen(lol) Ik heb helaas geen software om dit op te lossen na wat expermiteren heb ik de foto toch bij kunnen snijden Quote
Lennart Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Helaas wederom een inzending van mij met de mobiel, maar ik ben er best tevreden over. De foto is genomen bij de aanbouw van ons nieuwe huis. Dit staat natuurlijk symbool met de nieuwe auto. De huizen worden begin 2013 opgeleverd. Helaas had ik niet de mogelijkheid om meer foto's te maken. Genoeg gelul, hier de foto : Quote
Lennart Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Ghehe, dit moet natuurlijk alleen bouw zijn. Bedankt smart, je doet je naam eer aan Quote
Recommended Posts