Jump to content

Kia GT

Rick

Recommended Posts

Geen idee waar ik dit kan posten, dus maar hier :P

Het nieuwe Kia GT concep :o

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Festival_automobile_international_2012_-_Kia_GT_-_014.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Festival_automobile_international_2012_-_Kia_GT

Misschien is het een idee om op het forum bij "Kia Modellen" een onderwerp voor Concept Cars ofzoiets te maken waar we dit soort dingen kunnen plaatsen etc? :wink:

Hahah volgens Schreyer is de inspiratie ook uit de oude GT auto's :P

Volgens sommige websites zou die in 2013 in productie gaan en misschien ook nog in meerdere uitvoeringen :o

Vind dit echt wel een sjiek ding.. en leuk met die 'spiegels' (en de wielen, sierlijsten, lampen, en uh.. vrijwel alles) haha

Van binnen vind ik em echter een beetje uitgestorven zeg maar.. :P

Zou ik zo niet graag inzitten. daar moet nog et een en ander aan veranderen!

6301769715_cb192f2153_b.jpg

Veeel te kaal/leeg en grijs, net een kale kip.

En voor de board computer moeten we een 3D bril om? :P

Als die van binnen zo blijft zou ik em hierdoor niet kopen. Weet niet precies wat ik eraan zie... maar zou mij hier niet prettig in voelen.

Begrijp mij niet verkeerd, ook ik vind dat sommige concepts direct op de markt mogen verschijnen.

Helaas halen deze dure gimmicks de eindfase niet, omdat dit de auto té duur maakt voor de consument.

Heb ik indd ook vaak bij die concept cars maar zie ze uiteindelijk nooit.. Vroeg me al af waarom.

Maar Schreyer zegt dat ze hiermee kia een nieuwe weg in wille late gaan in deze auto klasse.. hoop dat die zijn zin doorzet en iets oppe markt komt wat er veel van weg heeft! :P

Ik blijf benieuwd voor 2013 en hoop stiekem dat ze zoiets doorzette :P