Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geen idee waar ik dit kan posten, dus maar hier :P

Het nieuwe Kia GT concep :o

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Festival_automobile_international_2012_-_Kia_GT_-_014.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Festival_automobile_international_2012_-_Kia_GT

Misschien is het een idee om op het forum bij "Kia Modellen" een onderwerp voor Concept Cars ofzoiets te maken waar we dit soort dingen kunnen plaatsen etc? :wink:

Geplaatst

Is toch al enige tijd op de conceptmarkt. Is bijna een oldtimer.....!

Geplaatst

Is toch al enige tijd op de conceptmarkt. Is bijna een oldtimer.....!

• Like 1
Geplaatst

Lekker bezig hier......maar een concepttopic vind ik ook leuk hoor!

Geplaatst

Hahah volgens Schreyer is de inspiratie ook uit de oude GT auto's :P

Volgens sommige websites zou die in 2013 in productie gaan en misschien ook nog in meerdere uitvoeringen :o

Vind dit echt wel een sjiek ding.. en leuk met die 'spiegels' (en de wielen, sierlijsten, lampen, en uh.. vrijwel alles) haha

Van binnen vind ik em echter een beetje uitgestorven zeg maar.. :P

Zou ik zo niet graag inzitten. daar moet nog et een en ander aan veranderen!

Geplaatst

Er zal uiteindelijk niet veel overeind blijven in de productieversie.

Geplaatst

6301769715_cb192f2153_b.jpg

Veeel te kaal/leeg en grijs, net een kale kip.

En voor de board computer moeten we een 3D bril om? :P

Als die van binnen zo blijft zou ik em hierdoor niet kopen. Weet niet precies wat ik eraan zie... maar zou mij hier niet prettig in voelen.

Geplaatst

Laat maar komen.....less is more.

De klokken zijn niet 3D hoor, je moet er recht voor zitten om diepte te zien zonder bril.

Geplaatst

Begrijp mij niet verkeerd, ook ik vind dat sommige concepts direct op de markt mogen verschijnen.

Helaas halen deze dure gimmicks de eindfase niet, omdat dit de auto té duur maakt voor de consument.

Geplaatst

Heb ik indd ook vaak bij die concept cars maar zie ze uiteindelijk nooit.. Vroeg me al af waarom.

Maar Schreyer zegt dat ze hiermee kia een nieuwe weg in wille late gaan in deze auto klasse.. hoop dat die zijn zin doorzet en iets oppe markt komt wat er veel van weg heeft! :P

Ik blijf benieuwd voor 2013 en hoop stiekem dat ze zoiets doorzette :P

Geplaatst

Ik heb un idee!

Late we zo'n petitie ofzoiets ondertekenen voor kia zodat deze in productie gaat!?!?!

Wie doet mee? :D

Geplaatst

Wat denk je zelf dat dit gaat opleveren?

Geplaatst

Was maar flauwekul... :wink:

( niet alles letterlijk nemen wat ik neerspam :P )

Geplaatst

Ach, ik nam je al tijden niet serieus.... ;)

• Like 1
Geplaatst

Gelukkig! :D

Ik houd me nog prima in omdat ik de mensen niet in het echt ken... anders owee :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...