Kia1.2 Posted October 6, 2012 Posted October 6, 2012 Hallo, Ik heb me net aangemeld. Sinds 2,5 maand heb ik een nieuwe Picanto 1.2. Ik had vandaag al meegelezen op het Picanto topic alleen kon niet zo snel vinden wat ik zocht. Ik open daar een nieuw topic. Verder leuk om te lezen hoe anderen hun Kia ervaren. Groet, Kia1.2 Quote
Guest Warmentuuter Posted October 6, 2012 Posted October 6, 2012 Welkom op dit forum en er valt hier genoeg te lezen. Ook veel veilig kilometers met jou Picanto. Je kan rechts bovenin de zoekfunctie gebruiken maar google werkt vaak sneller. Dan tikt je "onderwerp+kiaclub" Het gaat je lukken groet Quote
bigwade Posted October 6, 2012 Posted October 6, 2012 Je kan rechts bovenin de zoekfunctie gebruiken maar google werkt vaak sneller. Dan tikt je "onderwerp+kiaclub" Het gaat je lukken Je doet dat inderdaad subtieler dan ik, mooi man was iets met tenen, dacht ik.. Quote
Recommended Posts