Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mede forum gebruikers.

Hierbij wil ik even vertellen dat ik na 3 jaar weer afscheid van een Kia ga nemen.

Ik ga weer naar mijn oude merk terug, wel te verstaan naar een Toyota.

ik wil julile bij deze bedanken voor de leuke tijd die hier op het forum hebben gehad.

In het begin hebben we toch een wat minder intensief forum gehad, zelf hebben we nog iemand gehad waarvan "vriendelijk" werd verzocht om maar weg te blijven.

Dit omdat het forum dusdanig werd verstoord. Smart, Bigwade en Remko zullen zich dit ook nog zeker herinneren.

Nu vind ik het een erg leuk forum, met steeds de vaste kern die terug komt.

Maar ook de nieuwe mensen vind ik een zeer positieve inbreng hebben, maar 2 springen er voor mij qua aanpassing van de KIA er met vlag en winpel uit, ik hoop voor het forum dat de pimpmasters nog veel moois laten zien.

ik wens julli allemaal nog veel plezie op dit forum toe, en ik hoop dat jullie zoveel mogelijk schade vrij zullen blijven

mvrgr

Venga1 / Peter

• Like 1
Posted

Veel succes ermee en je moet kopen wat je denkt dat U het beste uitkomt.

Zelf overweg ik ook wel om na de Rio binnen een paar jaar en als het nog betaalbaar is een wagen tegen dan om de rug toe te keren.

Guest Warmentuuter
Posted

Leuk Peter dat je je keuze hebt kunnen maken.

Welke Toyota is het geworden?

Je maakt me/ons nieuwsgierig.... en natuurlijk even een foto-tje als je de nieuwe aanwinst hebt.

Ook blijf je welkom op dit forum hoor.

Kijk nu naar BW, die rijd ondertussen in een "IA" en is hier ook nog iedere dag. :-)

Ik blijf nog even lekker genieten van de Venga

groet,

Johan

Posted

Vaarwel Peter,

welke Toyota gaat het worden?

Veel succes met "dat merk" waarvan ik ook bijna alle modellen heb gehad tot 2007.

Groet Wim.

Posted

Peter kerel, wat leest ik nou...een betrouwbare Toyota gekocht met gratis verhoogde activiteit!

Een dolletje, we hebben een leuke tijd gehad....ook met 'onze Reen ga heen'!

Geniet straks van je nieuwe aanwinst en we horen nog wel wat van je, toch?

Posted

Yaris, what else ?

Denk ik.

Veel plezier en je hoeft idd niet te kruipen :wink:

Als Toyo eigenaar mag je hier overigens ook doorhobbelen hoor.

Doen er meer, naar het schijnt :innocent:

Posted

hallo Heren

ja het is wel gezellig hier, dus zal ik graag als "gast" blijven meekijken.

Ja Bigwade heeft het juist,

Het is een Yaris geworden, we blijven hier denk ik met de huidige economie nog wel een aantal jaar in rijden

Posted

Fraai hoor, mooie sjees.

Wat me wel op valt is dat ze dit soort auto's zo weten te beprijzen, dat het kantelpunt altijd hoog ligt.

En dat is jammer.

Er staat veel groen voor de deur ahw maar daar merk je weinig van vanwege hoge aanschafprijs.

Maar eh, automaat, fantastisch toch ?

En hé rood.. wat is daar mis mee ?

Guest Warmentuuter
Posted

Mooi rood is niet lelijk :-)

Tja, als je het hoge zitten bent gewend...... wil je eigenlijk niet anders meer.

Mooie auto.