snellejelle1985 Geplaatst 19 Oktober, 2012 Geplaatst 19 Oktober, 2012 Dankjulliewel!!!! Wat ben ik blij dat ik me hier aangemeld heb haha Quote
theomonika Geplaatst 19 Oktober, 2012 Geplaatst 19 Oktober, 2012 hier mee Versnelling achteruit moeizaam zal ik eens naar de dealer gaan volgendeweek want gisteren kreeg ik hem met pijn een moeite in ze achteruit Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Oktober, 2012 Geplaatst 21 Oktober, 2012 want gisteren kreeg ik hem met pijn een moeite in ze achteruit Er is een oplossing voor dus snel naar de dealer. Quote
Bink058 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Geplaatst 23 Oktober, 2012 Jammer om te zien dat sommige leden als een gek de dealer bellen of schrijven naar KIA, als collectief kun je veel meer bereiken dan alleen. Ik heb geen idee of ik het pakket nu wel of niet heb en ook niet hoe ik het moet controleren, hard remmen en naar heuvels zoeken die we niet hebben schiet ook niet op Quote
mcbeef Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 hier mee Versnelling achteruit moeizaam zal ik eens naar de dealer gaan volgendeweek want gisteren kreeg ik hem met pijn een moeite in ze achteruit Er is een oplossing voor dus snel naar de dealer. Bij mij wordt er binnenkort een hele nieuwe versnellingsbak ingezet. Dacht dat ze deze alleen even zouden doorsmeren.. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Bij mij wordt er binnenkort een hele nieuwe versnellingsbak ingezet. Dacht dat ze deze alleen even zouden doorsmeren.. Zo dat zijn geen halve maatregelen. Maar als daar het probleem mee verholpen is, prima toch. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.