Presiozo Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ik zit eraan te denken om een powerfilter te plaatsen. Het enige wat ik erover weet is dat je een mooi geluid krijgt ( haal de deksel van de filter er af en geef gas, dan hoor je het een beetje ) Wat ik dus niet weet is of dit verstandig is om te doen. Aangezien er aardig wat kennis is op het forum zou ik dus graag de voor en nadelen willen weten van een powerfilter. Ik zit denk dat het een K&N gaat worden omdat die goed bekend staat om zijn kwaliteit. Er is al eerder over gesproken maar kan dat niet terug vinden. En op google kan ik ook wel gaan zoeken maar ik hoor het liever hier dan dat ik ergens een verhaal lees van een eventuele fabrikant. Quote
blackviper Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ik weet niet of je dit bedoelt maar KN heeft bijvoorbeeld geen thyphoon kit voor de nieuwe Rio. Deze gaan ze ook niet maken. Email van KN: Goede dag. Dank je voor je interesse in onze producten. Er gaat geen typhoon kit komen voor dit model. Helaas hebben we ook geen paneel filter beschikbaar voor dit model. Quote
coolman_kk Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2472 Quote
blackviper Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Dat is toch de normale filter. En geen performance/ power filter??? Quote
Presiozo Geplaatst 10 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2012 Nee idd dat dacht ik ook. Wel apart dat er geen power filters zijn. Misshien een universele? Quote
Ferry82 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Je hoort regelmatig dat zo'n luchtfilter de sensoren ook wel bekend als MAF-sensor kapot kan maken. Ik heb dit toen mogelijk ook met mijn 2001 VW Polo gehad. (K&N inlegfilter) Als je het doet ga dan voor een inlegfilter en geen Kelk filter. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 niet doen. je benzineverbruik gaat flink omhoog! en vermogen win je er echt niet mee ( merk je nix van iig ) Quote
snellejelle1985 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 het klinkt wel mooi, maar ook de verhoudingen met lucht etc kloppen niet meer, je auto snapt er nix meer van als je pech hebt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.