Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

power filter wel of niet ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zit eraan te denken om een powerfilter te plaatsen.

Het enige wat ik erover weet is dat je een mooi geluid krijgt ( haal de deksel van de filter er af en geef gas, dan hoor je het een beetje )

Wat ik dus niet weet is of dit verstandig is om te doen. Aangezien er aardig wat kennis is op het forum zou ik dus graag de voor en nadelen willen weten van een powerfilter. Ik zit denk dat het een K&N gaat worden omdat die goed bekend staat om zijn kwaliteit.

Er is al eerder over gesproken maar kan dat niet terug vinden.

En op google kan ik ook wel gaan zoeken maar ik hoor het liever hier dan dat ik ergens een verhaal lees van een eventuele fabrikant.

Geplaatst

Ik weet niet of je dit bedoelt maar KN heeft bijvoorbeeld geen thyphoon kit voor de nieuwe Rio. Deze gaan ze ook niet maken.

Email van KN:

Goede dag. Dank je voor je interesse in onze producten. Er gaat geen typhoon kit komen voor dit model. Helaas hebben we ook geen paneel filter beschikbaar voor dit model.

Geplaatst

Je hoort regelmatig dat zo'n luchtfilter de sensoren ook wel bekend als MAF-sensor kapot kan maken.

Ik heb dit toen mogelijk ook met mijn 2001 VW Polo gehad. (K&N inlegfilter)

Als je het doet ga dan voor een inlegfilter en geen Kelk filter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...