Speedy-b Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Hallo Ik ben 46 jaar en systeembeheerder Ik houd van fitness, surfen, en mijn lieftallige echtgenoot Waarom de kiaclub? Ik heb me aangemeld om meer te weten over mijn toekomstige leaseauto Het wordt een ceed 2012 1.6 crdi plus pack Kleur is dark gun metal Velgen genua Afneembare trekhaak Ik zal nog ff moeten wachten want ik rij er pas mee vanaf 22-02-2013 Dan loopt het oude contract af van mijn peugeot 207 sw outdoor 1.6 benzine Ik hoop meer plezierige kilometers te maken dan met de peugeot. Groetjes, Speedy-b Quote
Specialmade Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 @Speedy-B, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Inderdaad nog "even" wachten maar het is het wachten waard. Zal niet echt moeilijk worden om veel plezierige kilometers te maken met de Cee'd Grtz. Specialmade Quote
Jim Brouns Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Welkom collega, en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
Dave D Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Welkom, welkom. Wel pictures posten als je hem hebt he? Het zal je zeker bevallen! Gr, Dave. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.