Jump to content
Onderdelenshop24.com

Zijn hier Belgische Kia Rio rijders?


Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Wat ik mij afvraag : Zijn er hier Belgische Kia Rio rijders?

Zoja, kunnen wij dan ook eens een mini meeting houden in België zoals onze Nederlandse Kia Rio rijders doen in Nederland ;).

Zelf ben ik dus uit België provincie Antwerpen.

Wie volgt?

Posted

ik ben een reserve belg :P woon op een paar minuten van maaseik dus ga wel vaak even tanken daar ;)

Voor de goedkoop moet je dat niet doen ;).

Hou de voorspellingen van brandstofprijzen.be dan in de gaten ;). Benzine zou deze week een beetje dalen in prijs :P.

Posted

Zijn Nederlanders misschien ook een klein beetje welkom dan...? ;)

Posted

Zijn Nederlanders misschien ook een klein beetje welkom dan...? ;)

Tuurlijk ;). Meetingske zou pas na de winter zijn :P ergens op de grens met Nederland aan een benzinestation bIjv om daar samen iets te drinken en over het merk Kia onze ervaringen delen;). Als ik hem dan nog heb uiteraard....

Posted

Dan kom ik ook wel ( woon op 20 min rijden van antwerpen ) wel in nederland dan... voetbal elftal van ons is beter dan die van belgie dus vandaar dat ik in nederland woon.

Posted

... voetbal elftal van ons is beter dan die van belgie dus vandaar dat ik in nederland woon.

Nee, jij maakt vrienden.....! :lol:

BTW! België heeft wel gewonnen (oefenwedstrijd) van ons hoor een paar maanden geleden.

Posted

haha ja dat was me een klapper zeg. maar de belgen doen het goed nu. ze hebben een mooi team, gaan zeker wel weer eens naar een wk dit keer!!!!

al groeit dit nieuwe nederlands elftal de belgen vast weer voorbij haha :P

Posted

hahaha, ja kwam zomaar in me op. Gezien er geen belgische reactie komt merk ik al wel dat ik niet meer welkom ben door die opmerking :P

Ja ze hadden dan wel gewonnen, maar dat was tactiek van nederland. :osama:

Posted

hahaha, ja kwam zomaar in me op. Gezien er geen belgische reactie komt merk ik al wel dat ik niet meer welkom ben door die opmerking :P

Ja ze hadden dan wel gewonnen, maar dat was tactiek van nederland. :osama:

Jawel, je bent nog steeds welkom!

Er staat een meeting op de agenda voor 31 maart 2013.

We hebben tevens al 2 sponsers die voor een kleine attentie zorgen ;).

Posted

Lijkt mij ook wel gezellig een meeting.

Is alleen nog zo erg ver weg 31 maart. :wink:

Heb je ergens een grote hal waar we het binnen kunnen houden? :wink:

Posted

ik ben een reserve belg :P woon op een paar minuten van maaseik dus ga wel vaak even tanken daar ;)

Grappig, jullie komen naar hier voor de benzine en wij rijden diezelfde benzine op om in Echt (goedkoper) boodschappen te doen. Zullen we volgende keer een paar jerrycans benzine mee naar Echt nemen, dan kunnen jullie de keer daarop onze boodschappen meebrengen, besparen we dubbel :-D :grin:

Wist je trouwens dat de benzine zo'n 6 km verderop (in Neeroeteren bij de Esso) nog bijna 4 ct beterkoop is?

  • Like 2
Posted

Lijkt mij ook wel gezellig een meeting.

Is alleen nog zo erg ver weg 31 maart. :wink:

Heb je ergens een grote hal waar we het binnen kunnen houden? :wink:

Helaas heb ik geen grote hal ter beschikking.

We hebben hier wel een hal, maar die kost redeijk wat euro's om af te huren en moet je van een andere huurder eerste toestemming krijgen om er een automeeting te houden, omdat mr het exclusief recht heeft om er alleen meetings te houden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...