Rio-010 Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Hallo iedereen, Ik ben nu ongeveer 2 maanden actief op dit forum. En ben sinds 1 september de trotse eigenaar van een Kia Rio 1.2 Super Pack. Ik heb al meerdere mensen het verzoek zien krijgen zichzelf even voor te stellen. Vandaar dat ik hier ook maar even mijn verhaaltje post. Ik ben Tim en ben 23 jaar. Ik ben keuken verkoper en mijn hobbies zijn fims/series kijken, Gamen en muziek luisteren. Verder vind ik het heerlijk rond te rijden in mij eerste " nieuwe " auto. Hiervoor allemaal occasions gehad die stuk voor stuk kapot gingen. Dit resulteerde erin dat deze Rio al mijn 8e auto is. Ik heb eigenlijk voornamelijk voor een Kia gekozen om de 7 jaar garantie. Omdat ik op een of andere manier gewoon pech heb met auto's. En zoals mijn voorgevoel al deed vermoeden. Inderdaad ook ik heb geen VSM pakket en mijn deurpaneel aan de binnenkant had bij ophalen een dikke kras (welke overigens keurig is vervangen). Verder zijn er nog 2 dingen die ik wil veranderen aan mijn Rio. 1 Is de audio installatie, deze vind ik echt alles behalve lekker klinken. Ik houd van muziek met flink bass erin dus daar moet flink wat werk in gestoken worden. Ik ben op dit moment aan het kijken naar een leuke set van Rockford Fosgate. Daarnaast ben ik ook nog opzoek naar een set leuke velgen. Op dit moment twijfel ik tussen Zwart/Normaal 17/18 inch. Mochten jullie nog verdere vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Quote
xtra40 Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Nou eindelijk oficieel WELKOM hier op het forum Veel plezier van je nieuwe rio zo als je kan zien in mijn garage heb ook ik al het een en ander verandert Het werkt wel verslavend Quote
Jim Brouns Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Welkom en veel plezier met de aanwinst. Quote
Guest Warmentuuter Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Welkom op het forum en veel plezier met de Rio. Quote
Presiozo Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 welkom en zoals de pimpmaster xtra al zegt, het mooier/beter maken van je auto werkt verslavend. Ik moet eerst weer ff flink sparen voor ik weer verder ga met pimpen. de muziek staat ook bij mij op de lijst. veel plezier met je auto en ik lees in de toekomst graag jouw ervaring met de nieuwe installatie. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.