BarneyRubble Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Hallo, ik ben Eric en heb vandaag een Witte Kia Rio 1.2 Superpack besteld. Dit is de reden van mijn registratie op dit forum omdat ik het leuk vind om o.a alles over dit model te volgen. Ik weet alleen nog niet wat ik met de wielen zal doen, of allluminium velgen en zoja welke en hoeveel inch. Suggesties zijn van harte welkom. ( misschien vind ik via dit forum nog een leuk setje zodat ik mijn stalen velgen voor winterbanden kan gebruiken, wie weet ) Zodra ik hem binnen heb zal ik een foto plaatsen, met of zonder alluminium velgen. Groeten Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Hallo Eric welkom hier op het forum Van harte met de aanschaf van je mooie nieuwe wite rio En zo als je denk ik al hebt gelezen is er hier genioeg te vinden en te lezen Ook kwa wielen zal je hier genoeg vinden. Zef heb ik 15 inch allu velgen gekocht met winterbanden En de banden op me stalen velgen gezet en anders om dat scheelde weer een extra set banden maar smaken Verschillen en de diepte van de portomone ook natuurlijk Veel plezier met uitzoeken en sterkte met wachten op je wagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Welkom en veel plezier met de auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joencis Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Hoi Eric, Welkom hier! Inderdaad genoeg te vinden hier! Heb zelf mijn witte Superpack met 17" Phantoms zaterdag opgehaald en hij bevalt super! Heb zelf dus voor de Phantom velgen gekozen aangezien ik vind dat deze velgen toch echt speciaal voor de Rio zijn ontworpen en dus het best bij de lijnen van de auto passen. Succes met wachten en veel rijplezier in je Rio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave D Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Welkom hier op het Kia forum, veel rijplezier straks met je nieuwe Rio. Lichtmetalen wielen is wel af op je Rio. Gr. Dave D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Vraag wel even aan de dealer of het VSM pakket geïnstalleerd is/wordt. Dat is op dit moment een hot issue op dit forum. Zie hiervoor de topics in het mapje Rio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarneyRubble Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Bedankt voor jullie leuke berichten beste forum genoten. Inderdaad een belangrijk punt het VSM systeem. Ga het er zeker over hebben. Zodra me Kia binnen is laat ik het weten. Groeten Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BarneyRubble Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 Hoi Eric, Welkom hier! Inderdaad genoeg te vinden hier! Heb zelf mijn witte Superpack met 17" Phantoms zaterdag opgehaald en hij bevalt super! Heb zelf dus voor de Phantom velgen gekozen aangezien ik vind dat deze velgen toch echt speciaal voor de Rio zijn ontworpen en dus het best bij de lijnen van de auto passen. Succes met wachten en veel rijplezier in je Rio. Ik vind de 17inch ook erg mooi, maar ik lees weer op internet dat de plattere banden op een 17 inch velg wat minder comfort oplevert wat rijden op hobbelige wegdelen betreft, hoe is jou ervaring hiermee ? Het blijkt dat mijn dealer nu ook meer 17 inch velgen kan aanbieden dan enkel de Phantom in de brochure. Groeten Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts