Jump to content

De stalen velgen bij aankoop Alluminium velgen.

Recommended Posts

Posted

Beste mensen, ik krijg mijn rio over +/- 2 weken en heb vandaag De 15 inch alluminium velgen besteld.

De auto is al in nederland. Wat gebeurt er met de stalen velgen in deze situatie?

Ik betaal 599euro met banden.

Groeten Eric

Posted

Deze blijven bij de dealer, je betaald een meerprijs. Als mensen winterbanden op stalen velgen willen kopen dan verkoopt hij ze weer.

Dit is typisch zo'n onderhandelpunt die je als laatste nog even in de strijd kunt gooien. "in principe zijn we akkoord met de offerte, mits de stalen velgen ook mee geleverd worden."

Posted

Beste mensen, ik krijg mijn rio over +/- 2 weken en heb vandaag De 15 inch alluminium velgen besteld.

De auto is al in nederland. Wat gebeurt er met de stalen velgen in deze situatie?

Ik betaal 599euro met banden.

Groeten Eric

Dag Eric.

Ik heb zo ongeveer hetzelfde als jou gedaan,mooie 15 inch allu velgen erbij besteld. Ik heb er de oude stalen velgen er gratis bij gekregen , want wij kunnen er niks mee zei de verkoper. Kwam mij goed uit want ik wilde toch winterbanden aanschaffen en nu had ik de stalen velgen MET wielcovers erbij. Ik was er blij mee.

Posted

Bedankt voor jullie reactie's,

Ik zal morgen eens kijken wat er met de stalen velgen te doen valt.

Overig heb ik tot nu toe nog geen foto kunnen vinden van een witte Rio met 15 inch alluminium velgen.

Wie kan me daar aan helpen.

Groeten Eric.