KiaRioBlack Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Hallo, Ik heb 2 weken geleden een zwarte Rio 1.2 gekocht met het super pack. Ik verwacht dat de auto ergens eind 2012 begin 2013 vanaf Korea de Nederlandse kust zal bereiken. Groetjes, Robin Quote
Specialmade Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 @Kiarioblack, Welkom op dit forum, en alvast veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Rio. Hoop dat je niet te lang moet zoeken naar je auto, want ergens de Nederlandse kust bereiken kan nog knap zoeken worden . Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.