Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

plasti dippen van achterlichten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is het verschil

het verschil is dat de 1 uit Duitsland komt en de originele uit usa

op internet word ook gezegd dat de plastidip uit duisland niet voldoet aan de kwaliteit

Geplaatst

Daar zijn ze wel op voorraad. Gelijk 4 bussen zwart bestellen vanavond!!!

Heb er ook net 2 besteld!
Geplaatst

De verzendkosten waren wel erg duur, maar heb toch 4 bussen besteld. Nog steeds 15 euro goedkoper dan bij de Conrad en je hebt de originele plasti dip.

Ze verdienen er goed aan, want in Amerika kosten het 5 euro per bus. Beetje jammer dat het niet met luchtvracht mee mag (heb al contact gehad met plasti dip Amerika).

Ik zag namelijk wel een mooi handeltje.... :wink:

Geplaatst

Ik ben gisteren door de wasstraat gereden bij mij om de hoek en het plasti dip heeft niet los gelaten! (Gelukkig)

Geplaatst

Vanavond weer bezig geweest met het plasti dippen. Op het lijstje stonden de logos, spiegels en het zilvere randje op de voorbumper. Ik heb er geen foto's van want alles is verpest! :wink:

Ik had weer eens geen geduld en heb de auto niet goed laten drogen... Stom stom... :-(

Van het weekend maar hopen dat het droog weer is. En dan neem ik gelijk mijn velgen ook mee.

Geplaatst

Heeft het misschien ook te maken met de lage temperaturen dat het minder droogt of hecht?

Geplaatst

Het ligt denk meer aan mij als persoon. :wink: ik heb niet zoveel geduld en als ik iets nieuws binnen heb dan wil ik het altijd gelijk proberen.

Door de druppels die tussen de naden zitten (waar het dus normaal niet hecht) is het met elkaar in contact gekomen. Toen ik de plastidip eraf wilde trekken was het dus 1 geheel. En mijn wagen stond binnen dus temperatuur lag het niet aan. Van het weekend nog maar een keer proberen.

Geplaatst

Gelukkig....je hebt dus geen last van hechtingsproblemen...hahaha! :D

Geplaatst

dames!

vandaag is mijn auto weer wat zwarter geworden!

ik ben weer eens bezig geweest met plasti dip mat zwart.

vandaag stond er op het lijstje

- de logos zwart maken

- chrome randje op de voorbumper

- logo van rio

- spiegels

en hier is het resultaat te zien.

fotos zijn een beetje donker.

489voorkant_rio.jpg

740voorkant_rio_2.jpg

691spiegel_rio.jpg

ik vind het zelf erg geslaagd.

morgen het dak met matte folie plakken.

en dan ben ik denk wel klaar.

wat vinden jullie er van?

Geplaatst

nou ik heb dat wel eens gezien maar dan is het af fabriek

zo wil ik nog me richting aanwijzer lampen veranderen zo dat je die oranje gloed kwijt bent

Geplaatst

Driemaal is scheepsrecht....

Ik vind het ook mooi.....1x!

Geplaatst

ziet er gaaf uit! ik wil al lange tijd het logo weg hebben en dit is een mooie oplossing.

Ik neem aan dat het logo niet echt meer op valt ?

Geplaatst

Het logo valt helemaal niet meer op van een afstandje. Als je dichterbij gaat staan zie je nog wel het woord kia. Ik zal kijken of ik er zo een goede foto van kan maken. Ook van de achterkant.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...