Danny Rio Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Hallo allemaal, Even voorstellen: Mijn naam is Danny, getrouwd en hebben twee kids. Woonachtig in Amersfoort, werkzaam in Harderwijk. Sinds 21 september 2012 ben ik ook in het bezit van een nieuwe witte Kia Rio plus pack. Heel veel plezier van!!! Ik had al eerder wat zitten ''neuzen'' op dit forum maar vond het wel tijd om te registreren. Dus bij deze! Quote
Jim Brouns Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Welkom en veel veilige kilometers en natuurlijk veel leesplezier. Quote
Specialmade Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 @Danny rio, Welkom op dit forum en veel leesplezier, natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met je Rio. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.