qija Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Weet iemand of bij het full map navigatiesysteem van een Ceed Sportswagon (oktober 2012) de toetsenbordindeling instelbaar is. Die staat standaard op abcde (alfabetisch) en zou ik graag op qwerty zetten (zoals op de PC)...... Quote
Specialmade Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Weet iemand of bij het full map navigatiesysteem van een Ceed Sportswagon (oktober 2012) de toetsenbordindeling instelbaar is. Die staat standaard op abcde (alfabetisch) en zou ik graag op qwerty zetten (zoals op de PC)...... Nee, helaas is dat niet mogelijk. Grtz. Specialmade Quote
OutOfFocus Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Jammer is dat... Het toetsenbord went snel. Tijdens het invoeren van b.v. een plaatsnaam worden bepaalde letters gefilterd waardoor je sneller een naam kunt invoeren. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe je kun schakelen tussen hoofd- en kleine letters bij het invoeren van een naam voor een favoriet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.