bruintjebeer1111 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Hoi Wij hebben een Kia Rio 1.2 superpack. Als het mistig is hard regent of de auto was komt er soms condens in beide lampen. Heeft hier iemand last van want de dealer denkt dat het normaal is. Het gaat meestal er vlug weg maar ik kan echt niet voorstellen dat het normaal is. Groeten Cindy en Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIO Mike Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 ik had het in ht begin bij me linker achterlicht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Heb het ook altijd hoor Geen probleem en heb het bij beide Rio's gehad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snellejelle1985 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 ik heb er ook last van maar het trekt heel snel weg. lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk. als het je stoort zou ik toch terug gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RB- Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ik ook als ik hem aan t wassen meestal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Je kunt wel teruggaan maar ze zullen er niets aan doen en ik vraag mij af in hoeverre dit "probleem" verholpen kan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ik niet en heb me wagen vanmidag nog gewassen en met de hge druk reiniger afgespoten En nergens last van ??? En ik heb zelfs me koplamp glazen er nog wel vanaf gehaald en weer terug geplaatst Maar er zit ook geen ontluchting op de koplampen dus als je er enmaal vocht in hebt kan het er ook niet uit Wel zit er in de koplamp zo een zakje met vocht absorberende korrels die de boel droog moeten houden Misschien eens op een mooie droge dag even zonder dop achter op de koplamp met je licht aan rijden ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-010 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Mij nog niet eerder opgevallen. Ga er is op letten. Ik ga van het weekend toch door de wasstraat heen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Het is er niet altijd, maar mij is het ook meermaals opgevallen dat het er soms een beetje zit. Is binnen de kortste tijd verdwenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Hoi Wij hebben een Kia Rio 1.2 superpack. Als het mistig is hard regent of de auto was komt er soms condens in beide lampen. Heeft hier iemand last van want de dealer denkt dat het normaal is. Het gaat meestal er vlug weg maar ik kan echt niet voorstellen dat het normaal is. Groeten Cindy en Eric zie rio onderhoudsboek blz 7/70 onderhoud GLOEILAMPEN Gebruik ✽ AANWIJZING Na zware regenval of het wassen van de auto kan het lijken alsof er vocht in de koplampen en achterlichten zit. Dit wordt veroorzaakt door het temperatuurverschil tussen de binnenzijde en de buitenzijde van het lampglas. Dit is vergelijkbaar met het beslaan van de ruiten bij het rijden onder regenachtige omstandigheden en duidt niet op een probleem met uw auto. Laat in het geval er vocht in het circuit van de verlichting is gekomen de auto controleren door een officiële KIAdealer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RB- Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 klopt, meestal is t na t wassen binnen een aantal minuten ook weer verdwenen.. pistool van de wasstraat spuit natuurlijk loei heet water.. en buiten is het koud.. beetje het zelfde effect dat mensen met een bril hebben waarneer zei de reptielen afdeling van de dierentuin binnen wandelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts