Seafox Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Hallo Allen, 22 oktober jl heb ik mijn witte Rio 1.2 super pack eindelijk kunnen ophalen. (2 weken op moeten wachten ) Hij is de vervanger van mijn vorige auto, een Renault Laguna 1.8 Dynamique 2002 die teveel mankementen ging vertonen en te duur werd. Dus het is een Rio geworden, na vergelijkingen met de Punto, 208, Corsa, Fabia, Polo en de Ibiza vond ik deze toch het best qua prijs/kwaliteit verhouding plus design. Ben alleen niet zo te spreken over het audiogeluid (was ook erg verwend met het Bose systeem van mijn Laguna) dus die wil ik binnenkort vervangen, staat volgends mij wel ergens op het forum hoe en wat. Het forum ga ik dus vaak gebruiken alvast dank voor de info. To do list: - Zwarte glanzend of matte dak wrap (ben nog aan het twijfelen wat mooier is) - Zwart Folie op de achterlichten - Sport pedalen - RVS instaplijst - Shark antenne - Speakers en subwoofer - Remklauwen rood spuiten/schilderen - En nog een mooi setje LM velgen (komen na de winter) Ik heb gemerkt dat jullie erg van foto's houden, die volgen na ik hem gewassen heb Groet Sven Quote
Specialmade Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 @seafox, Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Rio Super pack. Je to do list is al behoorlijk indrukwekkend. En ja foto's vinden we erg leuk hier. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Dave D Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Dag Sven, welkom hier. En veel plezier met je Rio. Ben persoonlijk erg benieuwd als je alles op je to do list hebt uitgevoerd. Veilige km's nod, Dave Quote
xtra40 Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Hallo Sven En welkom op het forum Van harte met je aanschaf van je mooie rio en ik hoop dat je er heel veel plezier van gaat hebben Wel een hele andere wagen dan wat je had maar zeker de moeite waard Ook heb je een aardig lijstje met veranderingen die je wilt gaan doen Ook heb ik een facebook site met dingen en veranderingen voor de kia http://www.facebook.com/pimpmasters.kiario?ref=tn_tnmn Ook daar kan je wel wat iedeetjes op doen en zien hoe dat te doen en waar te koop En ja we zijn hier gek op fotos dus kom maar op Quote
Seafox Posted October 26, 2012 Author Posted October 26, 2012 Thanks iedereen ik ben zelf ook benieuwd hoe hij er (precies) uitkomt te zien na deze behandeling , ik ga ze niet allemaal in een keer uit voeren, moet ook sparen haha. Zal na elke project jullie op de hoogte houden. @ xtra40 - Was daar al geweest en heb ik een paar ideeën op gedaan dank daarvoor, ik hou FB in de gaten gr 1 Quote
Joencis Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Gefeliciteerd met je aankoop! Goede keuze, en ook nog eens de mooiste kleur!! We verwachten natuurlijk wel een paar mooie foto's van je nieuwe aanwinst... Quote
xtra40 Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Ja wel dat is leuk ok te horen tanks Maar ook als je hulp ergens bij nodig hebt kun je ook altijd ff berichten We hebben nu wel een ruime ervaring opgedaan zal ik maar zeggen hahahaha Quote
Jim Brouns Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Welkom en alvast veel plezier met pimpen. Quote
Seafox Posted October 27, 2012 Author Posted October 27, 2012 @Joencis - met wit kan je toch de meeste kanten op ben er ook zeer blij mee. Heb intussen even een paar foto's in mijn garage gezet, betere foto's volgen (met mob. genomen). @ xtra40 - Dank, daar ga ik wellicht gebruik van maken maar eerst even goed op FB de uit gebreide foto reportages bekijken. Het pimpen gaat wel goed komen hoop. ik ga in het weekend kijken voor de instaplijsten en voor de shark antenne gr Quote
Recommended Posts