Jump to content

Voorruit ontwaseming met airco automatisch

Jheroen

Recommended Posts

• Administrators

Ha mensen,

Onze Venga Brooklyn heeft de vervelende stand dat als je voorruitontwaseming kiest de airco vanzelf aangaat en dat willen we eigenlijk niet. Er zit geen climate control op dus de boel is handbediend.

Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen? Het trucje met knop ingedrukt houden 5 seconden etc. werkt niet omdat het geen automaat is..

Iemand de gouden tip?

Hahaha.....dat is niet de oplossing die Jheroen zoekt! Ook ik heb niet altijd de airco aan en ik heb een climate control.

Sorry Jheroen, ik kan jou ook niet helpen!

Guest Warmentuuter

Jeroen ik gebruik de stand defrost zelden.

Ook omdat je airco tegelijk aanspringt.

Ik heb de stand floor/defrost aan staan en op deze stand heb je ook een goede verdeling van de warme luchtstroom.

Mochten de ramen beslaan dat zet ik de airco er even bij aan en in zeer korte tijd zijn de ramen helder.

• Administrators

Jeroen ik gebruik de stand defrost zelden.

Ook omdat je airco tegelijk aanspringt.

Ik heb de stand floor/defrost aan staan en op deze stand heb je ook een goede verdeling van de warme luchtstroom.

Mochten de ramen beslaan dat zet ik de airco er even bij aan en in zeer korte tijd zijn de ramen helder.

Die stand gebruik ik ook altijd alleen mijn vrouw niet en vandaar steeds even de airco aan en natte ramen als gevolg :( Helaas het is niet anders!

Die stand gebruik ik ook altijd alleen mijn vrouw niet en vandaar steeds even de airco aan en natte ramen als gevolg :( Helaas het is niet anders!

Heb je de knop voor buitenlucht/recirculatie binnenlucht (tussen A/C en achterruitverwarming) al eens geprobeerd? Als je nl de buitenlucht binnenlaat zijn je vochtige ramen in no time ontwasemt.