xtra40 Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 heb net mijn bocht verlichting gewisseld dat ging goed met idd ijzeren klipje weg halen. de andere dop voor mijn normale licht helemaal links krijg ik los maar verder zie ik niks waar ik aan moet draaien.\ zie een soort ijzeren ding met plastic erop als ik aan het ijzer draai gebeurd er niks miss nog meer tips en uitleg voor deze noob haha je moet bij het dimlicht niet aan het ijzer draaien maar aan het plastic deel waar ook de 2 stroom draden in zitten dit kunstof deel moet er in zijn geheel uit Quote
intro Geplaatst 1 Januari, 2016 Geplaatst 1 Januari, 2016 ok thanx:D morgen weer een nieuwe poging wagen, als het gelukt is maak ik gelijk wat foto's 1 Quote
intro Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Heel erg bedankt weer voor de hulp op afstand xtra haha hier het resultaat Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Mooi hoor, alleen jammer dat je niet gelijk even de richtingaanwijzers vervangen hebt voor silvervision o.i.d. Quote
intro Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 ja zou mooi zijn maar vind het toch iets teveel werk niet aan mij besteed zoiets... Quote
pk24 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Gek vraagje maar er dimlicht is h4 grootlicht h7 bochtverlicchting h???? Knipperlicht is ???? Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Gek vraagje maar er dimlicht is h4 grootlicht h7 bochtverlicchting h???? Knipperlicht is ???? bij de rio van af 2012 is het dimlicht H7 de bocht verlichting ook H7 en het grootlicht H1 en de richting aanwijzers PY21W Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 En ook de mistlamp h???? Mistlampen zijn HB4 lampjes Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Dit zou xtra40 ten voeten uit zijn... 2 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Dit zou xtra40 ten voeten uit zijn... ja doe ik ook ?? of is dit niet de bedoeling ??? Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 ja doe ik ook ?? of is dit niet de bedoeling ??? Die schoenen hadden er nog bij gekund Quote
Pinkpanther Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Strak werk die versnellingsknop, wat kost ie nou .... origineel Hyunday ? van welk model ?? Peter Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Strak werk die versnellingsknop, wat kost ie nou .... origineel Hyunday ? van welk model ?? Peter Welke versnellingsbak knop ?? We hebben er meer dan 1 gedaan ik zelf heb hem gewoon gespoten maar ju kunt ze ook orgineel kopen 1 Quote
Pinkpanther Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Hallo... die zwarte met rode cijfers erop.. staat foto van op de site met een plastic zakje erbij. Peter Quote
theomonika Geplaatst 23 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2016 Hallo... die zwarte met rode cijfers erop.. staat foto van op de site met een plastic zakje erbij. Peter O dat is deze die zit in onze auto http://www.ebay.com/itm/Manual-Gear-Shift-Knob-1p-For-11-12-Kia-Picanto-/180927509543?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a201eb427&vxp=mtr Quote
Pinkpanther Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 THX... mooi knopje.... heb nog nooit bij E bay besteld, hoe is jou ervaring met E bay leveringen ? Neem aan dat ik met PayPal kan betalen. Peter Quote
Nieles Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Ebay werkt over het algemeen perfect. Per product staat erbij of de zender paypal accepteert! Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 THX... mooi knopje.... heb nog nooit bij E bay besteld, hoe is jou ervaring met E bay leveringen ? Neem aan dat ik met PayPal kan betalen. Peter als je het echt niet aan durft om te bestellen op eBay kan je altijd naar de dealer het is gewoon een pook knop uit een picanto een of andere speciale editie Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 Februari, 2016 Geplaatst 23 Februari, 2016 Als je op ebay met PayPal betaald kan je bijna niets gebeuren. Als er niet geleverd wordt kan je zowel via ebay als PayPal je geld terug krijgen. Communicatie op ebay gaat over het algemeen ook snel. Handig is ook om eerst te kijken welke ervaring andere ebay gebruikers hebben met de verkoper. Ik bestel meerdere keren per maand iets op ebay.com Het belangrijkste is wel dat je in je achterhoofd moet houden dat als je iets buiten de EU besteld, en de waarde boven de 23 euro is, de kans bestaat dat je een naheffing krijgt van douane qc belasting. Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Mmm dit gaan wij zelf niet kunnen fixen broer Quote
Seafox Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Shit man dit is echt kut. Lijkt wel een winkelwagen die er tegen aan heeft gezeten. Is de dader bekent? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.