mair Geplaatst 8 Juli, 2018 Geplaatst 8 Juli, 2018 Dit is hem. http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102831327 Quote
Nieles Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 En dan hebben ze het over NEW ANDROID 6.0. Zolang die witson word verkocht staat die al op 6.0. Waarom koop je dan niet gewoon een Android navigatie met nieuwere Android versie. Quote
mair Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 1 uur geleden zei Nieles: En dan hebben ze het over NEW ANDROID 6.0. Zolang die witson word verkocht staat die al op 6.0. Waarom koop je dan niet gewoon een Android navigatie met nieuwere Android versie. Voorop gesteld heb ik niet zoveel verstand van dit soort zaken, ik heb er wel naar gekeken maar voor mij waren twee zaken belangrijk. De prijs en de ervaringen met dit bedrijf, ik had een goed gevoel over dit bedrijf en de prijs was goed. De radio's met hogere android versies werden aangeboden door voor mij wazige bedrijfjes. Maar volgens mij kan ik alles met deze radio, wat zou ik met de nieuwere android versie kunnen wat ik nu niet kan? Quote
Bambie Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 Ik heb nu deze gezien: https://goo.gl/yEeVL4 Is het lastig om in te bouwen? Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 Jou rio is uit 2012 dus dat word heel erg lastig daar het type wat jij in de link hebt is voor de facelift rio van af 2015 Quote
Bambie Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 58 minuten geleden zei xtra40: Jou rio is uit 2012 dus dat word heel erg lastig daar het type wat jij in de link hebt is voor de facelift rio van af 2015 Oh, overheen gelezen.. Maar is het veel werk in het algemeen? Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 2 minuten geleden zei Bambie: Oh, overheen gelezen.. Maar is het veel werk in het algemeen? radio dat valt nog wel mee maar wil je er ook nog randapparaten bij zo als een achteruitrij camera dan ben je snel een halve tot 3/4 dag bezig Quote
Bambie Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 37 minuten geleden zei xtra40: radio dat valt nog wel mee maar wil je er ook nog randapparaten bij zo als een achteruitrij camera dan ben je snel een halve tot 3/4 dag bezig Het is meer inbouw van een scherm/radio. Achteruitrij camera vind ik een beetje nutteloos Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 2 uur geleden zei Bambie: Het is meer inbouw van een scherm/radio. Achteruitrij camera vind ik een beetje nutteloos radio moet te doen zijn in een uurtje of 2 Quote
Bambie Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 14 minuten geleden zei xtra40: radio moet te doen zijn in een uurtje of 2 Is het plug & play of moet je nog kabels strippen en dergelijke? Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juli, 2018 Geplaatst 9 Juli, 2018 Is het plug & play of moet je nog kabels strippen en dergelijke?Het is redelijk plug en play Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 15 Juli, 2018 Geplaatst 15 Juli, 2018 en toen was er weer eens een echte creative dag met een een geweldige update het was een beetje stop en puzzel werk maar het eind resultaat mag er zijn 2 Quote
Specialmade Geplaatst 15 Juli, 2018 Geplaatst 15 Juli, 2018 29 minuten geleden zei xtra40: en toen was er weer eens een echte creative dag met een een geweldige update het was een beetje stop en puzzel werk maar het eind resultaat mag er zijn Geweldig stukje vakwerk maat. Je stond al goed aangeschreven (heel hoog in de plus) mar dit levert je echt wel weer een aantal pluspunten erbij. Erg leuke feature. 1 1 Quote
Joey-Rio Geplaatst 15 Juli, 2018 Geplaatst 15 Juli, 2018 (aangepast) Knap gedaan. Maar ik vind dit zo’n nutteloze optie. Hoevaak heb je allebei je handen vol zodat je de klep niet zelf kan open maken. Bijna nooit toch. Als je zelf doet gaat stuk sneller. Maar nogmaals, knap dat je dit zelf voor elkaar hebt gekregen. En als jij er blij mee bent is het belangrijkste 15 Juli, 2018 aangepast door Joey-Rio Quote
Derrek Geplaatst 16 Juli, 2018 Geplaatst 16 Juli, 2018 22 uur geleden zei Specialmade: Geweldig stukje vakwerk maat. Je stond al goed aangeschreven (heel hoog in de plus) mar dit levert je echt wel weer een aantal pluspunten erbij. Erg leuke feature. 22 uur geleden zei xtra40: en toen was er weer eens een echte creative dag met een een geweldige update het was een beetje stop en puzzel werk maar het eind resultaat mag er zijn Dat is pimpen. Misschien nutteloos, maar wel heel leuk!! 2 Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Juli, 2018 Geplaatst 16 Juli, 2018 Cool!Ook met de hand nog te bedienen, of moet het nu altijd elektrisch? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juli, 2018 Geplaatst 16 Juli, 2018 Cool!Ook met de hand nog te bedienen, of moet het nu altijd elektrisch?Mocht het niet werken dan kan je de cilinders wel uit trekken en weer in drukken tis niwt ideaal maar je kunt er nog wel altijd in of afsluiten Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.