caroden Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Hallo allemaal, Ik kan het in de brochure niet vinden maar ben erg benieuwd of de knoppen en/of symbolen op het stuur van de nieuwe Cee'd verlicht zijn in het donker? Dezelfde vraag heb ik voor de knoppen van de electrische raambediening. Onze huidige auto heeft dat wel maar onze vorige auto niet en dan was het in het donker altijd zoeken naar de knopjes. Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@Mike Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Hallo allemaal, Ik kan het in de brochure niet vinden maar ben erg benieuwd of de knoppen en/of symbolen op het stuur van de nieuwe Cee'd verlicht zijn in het donker? Dezelfde vraag heb ik voor de knoppen van de electrische raambediening. Onze huidige auto heeft dat wel maar onze vorige auto niet en dan was het in het donker altijd zoeken naar de knopjes. Alvast bedankt! Ja bij de nieuwe cee'd is alles verlicht op het stuur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroden Posted November 2, 2012 Author Share Posted November 2, 2012 Oke, bedankt. Weer een plusje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts