Administrators Jheroen Geplaatst 3 November, 2012 Administrators Geplaatst 3 November, 2012 Hallo Nobby, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Nobby is lid geworden op 3 november 2012 - 16:35. Bekijk Nobby's Profiel Quote
Nobby Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 Bedankt. Ik heb sinds kort een Kia Sportage 2.0 LPG uit oktober 2008. Ik heb hem aangeschaft omdat ik een sterkere auto zocht voor het trekken van een caravan. Daar ik meer dan 30.000 km rijd op een jaar, was een LPG installatie een must. Ideale auto en heerlijk om in te rijden. Quote
bigwade Geplaatst 3 November, 2012 Geplaatst 3 November, 2012 Doe even een google op "kiaclub.nl+sportage+lpg". Het KAN, maar Flashlube en goed onderhoud doen de rest en dat is ook best prijzig. Ik heb zelf een zwarte gehad en er toen bewust voor gekozen géén LPG te laten monteren. http://www.kiaclub.nl/topic/1237-even-voorstellen-en-een-lpg-vraag/ Veel plezier met je auto. Foto's vinden we altijd leuk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.