Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Er gaan verschillende projecten rond met iPad mini in auto's... ontzettend gaaf!

Ik zag bij het Rio deel al iets voorbij komen maar dit is natuurlijk veel leuker om het centraal te plaatsen.

Zie hieronder twee varianten.

• Like 1
Geplaatst

Lol, die zijn ook best wel gaaf, maar te groot! Ik vind het idee wel iets hebben..!

Er zouden fabrikanten moeten zijn die dit idee dragen en daarmee een aansluiting maken voor een iPad mini, nadeel is wel dat als Apple de formaten wijzigt je dus nog steeds met een verouderd systeem blijft zitten.

Geplaatst

Maar eh, Remko...

Is Apple nou net niet zo op zijn bek gegaan vanwege dat eigen kaarten systeem ?

Volgens mij is zelfs hoofd nav-software, voor die toestand de laan uit gestuurd.

Voor mij reden om iig mijn telefoon niet naar ios6 up te graden.

Doe het lekker met maps van google.

Geplaatst

Hier werkt het prima op iOS 6, navigatie werkt echt uitstekend en geen problemen nog gevonden.

Ik denk dat het meer de ophef was dat Google eruit gegooid is.

Navigatiesoftware werkt wel prettig vind ik zelf, eigenlijk prettiger dan die standaard in mijn auto zit.

Je hebt ook verkeersinformatie in de kaarten van Apple zitten.

Is trouwen gebaseerd op TomTom.

Geplaatst

inderdaad, mijn Pioneer Navigatie stuurde mij linksaf, mijn Iphone rechtsaf.. ik geloofde mijn Iphone en kwam aan op bestemming terwijl ik met de Pioneer al een kwartier rondjes aan het rijden was.. Naar Radio Kootwijk ivm een wegafsluiting.

Maar ziet er wel gelikt uit.

Geplaatst

Remko, je hebt het over 2 verschillende zaken. Hoewel maps 1 app is geworden/is gebleven, bestaat het nu wel uit twee afzonderlijke delen. De navigatie is goed! Het is TomTom en dat werkt gewoon super. Maps echter vertoonde wel vrij veel foutjes in zowel 3d weergave, als ook nuttige plaatsen in de buurt. Ik heb op iOS6 nu "plaatsen" in de buurt van mijn woonplaats staan die niet eens in de buurt komen van de omgeving, die er niet zijn...

Geplaatst

.....Ik heb op iOS6 nu "plaatsen" in de buurt van mijn woonplaats staan die niet eens in de buurt komen van de omgeving, die er niet zijn...

Dus we wonen niet meer bij elkaar in de omgeving...?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...