Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ik heb interesse in chip tuning

Ik heb interesse in chip tuning  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Ja, ik heb een

• Picanto
      17
    • Rio
      13
    • Ceed
      9
    • Venga
      6
    • Sportage
      12

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chiptunen is op zich niets mis mee, echter bij een atmosferische motor (zonder turbo) kan je alleen winst behalen middels het geven van een rijker mengsel.

Vaak ook alleen in het toeren gebied 3500 - 5500 omw.min. Het vieze gore veels te rijke mengsel zal een enorme vervuiling veroorzaken !!

Verder valt er niets te veranderen, kwalijke zaak voor de katalistator en het millieu.

Ik vind chiptunen bij een turbo motor een goede zaak, maar blijf van een atmosferische motor af !

In feite pleeg je een millieu delict !

Geplaatst

tegenwoordig met al die snufjes en ellende op een non turbo motor kan je gehoorlijk nog wat doen 

en zo als meer inspuiten om winst te halen dat werkt niet hoor krijg je echt geen meer vermogen door het is een samen spel van meerdere factoren

zo kunnen ze uit een 1.2 motor van de rio zonder dat deze meer gaat verbruiken toch even simpel en snel bijna 100pk krijgen en het brandstof verbruik daalt zelfs 

nu zou ik hier zelf ook niet aan beginnen I.V.M de garantie en zo 

maar ik weet er een paar en heb daar ook mee gereden en moet zeggen het werkt en ik ben jaloers op het brandstof verbruik 

dus ik denk dat jou aannamen niet helemaal juist is 

Geplaatst

Ik kan "Carens" niet selecteren in de poll, jammmer!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...