Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb 3 weken geleden een zwarte Kia Picanto Design Edition gekocht. Deze wordt eind december geleverd.

Ik kan niet wachten!!

Het enige minpuntje vind ik de motor: een 1.0. Ik ben nogal een 'snelle' rijder en dat gaat niet echt lukken met die 1.0 (van 0 tot 100 in 14 seconden :no: ).

Het liefst zou ik de auto staks chip tunen maar ik heb begrepen dat dat nogal omslachtig is met een benzine motor. En ook dat je dan het risico loopt dat de 7 jaar garantie vervalt.

Dat vind ik erg jammer. Maar de combi van het complete sportieve pakket en de actie prijs was dat ik toch besloten heb deze te kopen.

Het wordt m'n eerste Kia. Niet de eerste Aziatische auto want we rijden ook een Hyundai i30.

Ik ben heel benieuwd en kan niet wachten tot eind december!!

Groetjes

Geplaatst

@Flupke,

Welkom op dit forum. Wachten tot eind december is (nog) lang maar de Picanto

is het wachten wel waard. Dat je de 1.0 versie hebt wil niet zeggen dat je niet met

het verkeer meekomt. Deze is snel genoeg. Alleen zal bij een stevige rijstijl het

benzineverbruik (behoorlijk) toenemen. Wens je alvast veel suc6 met de Picanto

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...