Flupke Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Hallo allemaal, Ik heb 3 weken geleden een zwarte Kia Picanto Design Edition gekocht. Deze wordt eind december geleverd. Ik kan niet wachten!! Het enige minpuntje vind ik de motor: een 1.0. Ik ben nogal een 'snelle' rijder en dat gaat niet echt lukken met die 1.0 (van 0 tot 100 in 14 seconden ). Het liefst zou ik de auto staks chip tunen maar ik heb begrepen dat dat nogal omslachtig is met een benzine motor. En ook dat je dan het risico loopt dat de 7 jaar garantie vervalt. Dat vind ik erg jammer. Maar de combi van het complete sportieve pakket en de actie prijs was dat ik toch besloten heb deze te kopen. Het wordt m'n eerste Kia. Niet de eerste Aziatische auto want we rijden ook een Hyundai i30. Ik ben heel benieuwd en kan niet wachten tot eind december!! Groetjes Quote
Specialmade Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 @Flupke, Welkom op dit forum. Wachten tot eind december is (nog) lang maar de Picanto is het wachten wel waard. Dat je de 1.0 versie hebt wil niet zeggen dat je niet met het verkeer meekomt. Deze is snel genoeg. Alleen zal bij een stevige rijstijl het benzineverbruik (behoorlijk) toenemen. Wens je alvast veel suc6 met de Picanto Grtz. Specialmade Quote
Jim Brouns Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Welkom en veel succes met wachten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.