rinusF Geplaatst 13 November, 2012 Geplaatst 13 November, 2012 Vorige week is mijn kia picanto base afgeleverd. Ik heb door de dealer wel een afstandbediening laten inbouwen/leveren voor de centrale vergrendeling. Twee dingen vallen mij op; de afstandbediening is geen kia-spul, eerder conrad oid. Daarnaast krijg ik geen feedback van de knipperlichten en dat is lastig omdat ik nu heel goed moet luisteren of de deur op slot gaat. Ik heb hier geen afspraken over gemaakt maar ik voel mij wel een beetje bekocht. Wat moet ik hiervan vinden? Quote
xtra40 Geplaatst 13 November, 2012 Geplaatst 13 November, 2012 nou ja ik heb laatst een setje van ebay (€15) en zelfs die geven een knipper met de knipperlichten ik zou dus toch even terug gaan en even vragen waarom het niet werkt zo als het hoort Quote
rinusF Geplaatst 13 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2012 nou ja ik heb laatst een setje van ebay (€15) en zelfs die geven een knipper met de knipperlichten ik zou dus toch even terug gaan en even vragen waarom het niet werkt zo als het hoort 15,- euro!!! Was het inbouwen moeilijk? De dealer gaf aan dat het ze heel veel moeite had gekost (ik kon mij er iets bij voorstelln omdat de vraag niet zo vaak gesteld zal worden)... Is het een kwestie van een extra draadje trekken voor de knipperlichten? Thnx Quote
xtra40 Geplaatst 13 November, 2012 Geplaatst 13 November, 2012 ik vind het niet moeilijk maar ja het is wel een hoop werk dat wel maar goed het is mijn beroep dus mag ik het niet moeilijk vinden maar met een paar extra centrale deur vergrendelings motoren kom je een heel eind en extra draad naar de richting aanwijzers en op de meeste goedkope sets kan je ook nog eens je clacson er op aan sluiten dan werkt het ook als een soort goedkoop alarm Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.