Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Deze is weer nieuw :?

Bij mijn Sorento is de benzine meter vreemd aan het doen. Bij een halve tank staat hij op leeg en opeens loopt hij weer op om vervolgens weer af te zakken. Ik ben er nog niet mee naar de dealer geweest. Ik hoop eigenlijk dat een van jullie er meer vanaf weet. ( Ik heb trouwens ook geen garantie meer. Voorheen heb ik altijd toyota en honda gereden, maar die hadden nooit dit soort kwaaltjes.

Voor alle duidelijkheid, ik ben echt wel een Sorenta man, maar ik hoop dat er geen nieuwe problemen bijkomen.

Groeten

Ruud

• 1 month later...
Posted

Ik heb heb zelfde probleem gehad tijdens het rijden van grote afstanden, meter viel tijdens het rijden ook terug van halfvol naar helemaal leeg.

De dealer gaat er naar kijken en ik zal het melden als er een oorzaak/oplossing voor gevonden word.

Groeten John

Posted

Dit kan aan de vlotter in de tank kunnen liggen, de vlotter is verbonden met een weerstand en hier zou iets aan kunnen mankeren.

• 3 weeks later...
Posted

:D Hallo Muskey, heb je nog wat gehoord betreffende de benzine meter..

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nadat ik mijn tank zo goed als leeg had gereden, werkte hij weer normaal (zolang het duurt)

:oops: groeten uit Pijnacker City

Ruud

• 2 weeks later...
Posted

Dealer heeft het ook niet kunnen vinden, zou volgens hun aan een diode kunnen liggen die warm word en aan de benzinemeter zit.

Kreeg ook niet het idee dat ze echt hun best hadden gedaan om de oorzaak te vinden.

Posted

Zou het niet ook aan bezinksels in de brandstof kunnen liggen? Dat een vlottertje daardoor blijft haken ofzo??

Als je er geen last meer van hebt, nadat je hem goed leeg gereden had, zou ik me dat toch bijna denken...

Groet,

Peter