Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

benzine meter sorento 2.4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze is weer nieuw :?

Bij mijn Sorento is de benzine meter vreemd aan het doen. Bij een halve tank staat hij op leeg en opeens loopt hij weer op om vervolgens weer af te zakken. Ik ben er nog niet mee naar de dealer geweest. Ik hoop eigenlijk dat een van jullie er meer vanaf weet. ( Ik heb trouwens ook geen garantie meer. Voorheen heb ik altijd toyota en honda gereden, maar die hadden nooit dit soort kwaaltjes.

Voor alle duidelijkheid, ik ben echt wel een Sorenta man, maar ik hoop dat er geen nieuwe problemen bijkomen.

Groeten

Ruud

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb heb zelfde probleem gehad tijdens het rijden van grote afstanden, meter viel tijdens het rijden ook terug van halfvol naar helemaal leeg.

De dealer gaat er naar kijken en ik zal het melden als er een oorzaak/oplossing voor gevonden word.

Groeten John

• 3 weken later...
Geplaatst

:D Hallo Muskey, heb je nog wat gehoord betreffende de benzine meter..

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nadat ik mijn tank zo goed als leeg had gereden, werkte hij weer normaal (zolang het duurt)

:oops: groeten uit Pijnacker City

Ruud

• 2 weken later...
Geplaatst

Dealer heeft het ook niet kunnen vinden, zou volgens hun aan een diode kunnen liggen die warm word en aan de benzinemeter zit.

Kreeg ook niet het idee dat ze echt hun best hadden gedaan om de oorzaak te vinden.

Geplaatst

Zou het niet ook aan bezinksels in de brandstof kunnen liggen? Dat een vlottertje daardoor blijft haken ofzo??

Als je er geen last meer van hebt, nadat je hem goed leeg gereden had, zou ik me dat toch bijna denken...

Groet,

Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...