Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zichtbare interieur verschillen. Comfortpack en Superpack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ikzelf heb nu de Superpack en vergelijk wat verschillen met de Comfortpack wat het interieur betreft.

Superpack heeft met Leder afgewerkte deurpanelen, wat is hier het verschil dan t.o.v de comfortpack, als je in beide auto's kijkt, want echt voelen kan ik het niet.

Dashboard afgewerkt met soft paint, hoe moet je dit verschil zien/voelen t.o.v de comfortpack?

Bij de deur schakelaars zie en voel ik dus wel zachter en anders materiaal.

Ik bedoel nu echt het verschil van materiaal en looks.

Groeten,

Eric

Geplaatst

Het hele dashboard is aan de voorkant van zachter materiaal, dan een comfortpack.

De superpack heeft andere klokken. Het fotolijstje ipv opbergvakje. Het stuur en pookknop zijn van leer. En op de deuren zit inderdaad het zachter materiaal. ( rond de deurhendel en armsteun)

Verder natuurlijk het climaatsysteem.

Geplaatst

Hoi Jim,

Ik keek vanochtend dus in een rio comfortpack en heb dus de verschillen van de materialen bekeken en gevoeld ( dit bedoelde ik eigenlijk met de interieur verschillen, de rest weet ik inderdaad )

Bij mijn Superpack zie ik dus een soort ribbel kunststof op het hele dashboard en ook op de zijkant van de deuren ( op het wat zachter voelende en anders voelende materiaal bij de deur schakelaars na, want dat voelt dus echt zacht aan.)

Maar dat ribbel kunststof op de deuren, zou dat dan kunstleder moeten zijn en wat heeft de comfortpack daar dan op zitten?

En dat " softpaint " op het dashboard? Is dit dan enkel een wat andere kleur of ook ander materiaal dan de comfortpack?

Groeten Eric

Geplaatst

Ik heb op mijn comfort pack gewoon harde kunststof, weliswaar glad, een beetje als de achterkant van menig tablet pc. en mat van kleur.

Geplaatst

Waar zit bij ons dat leer op de zijkanten van de portieren waar ze in het boekje over spreken?

En die softpaint is dus de kleur van grijs wat het dashboard betreft, is dit bij de comfort pack zwart ?

En hebben wij chrome ringen om de km en toerenteller heen of heeft de comfort pack dit ook.?

Eric

Geplaatst

Het kunstleer op de deur en dashboard is het gedeelte wat je kunt indrukken. Bij de ander uitvoeringen is dit gemaakt van de kunststof die ze voor de rest van het interieur gebruiken.

Geplaatst

Echt de hele voorkant van het dashboard, en aan de bovenkant loopt het ongeveer 5 cm door en gaat van over in de harde kunststof.

vaveqetu.jpg

Op bovenstaande foto alles wat beige is kan ik bij mijn Superpack indrukken en is zacht. Alleen heb ik de zwarte uitvoering

Geplaatst

Het bestaat ook uit twee delen, en de overgang is echt 5 mm hoog van het zachte naar de harde kunststof. Ik kan morgen wel een duidelijke foto maken van het dashboard.

Geplaatst

Kijk dat bedoel ik nou.

Bij mijn superpack is het alsvolgt.

Alleen de leer rondom de bedieningsknoppen kan ik indrukken, dus het liggende deel, het overige kunstleer wat jij dan nog op de zijkant van je deur hebt heb ik niet!

Al het leer ( beige op de foto ) wat ook op de foto zichtbaar aan de voorkant en bovenop het dashboard heb ik ook niet, het lijkt hier ook wel dat dat echt uit 2 delen bestaat maar ik heb daar echt alles in volgens mij grijs geribbeld plastic.

Zou er dus toch iets niet kloppen waar ik steeds het gevoel van heb?

Nog bedankt voor je foto trouwens Jim, toppie.

Groeten Eric

Had nog toevallig een interrieur foto hier op me tablet staan. Ik heb dus wel een aparte kleur voor op me dashboard en die loopt inderdaad ongeveer 5 cm door aan de bovenkant als een soort rand, maar dit is zeker niet het zachte indrukbare materiaal wat wel,om de bedieningsknoppen zit van de ramen en spiegels ( liggende deel alleen dus )

De rest is zeker niet in te drukken en voelt als gewoon hard plastic aan en heeft alleen een andere kleur.

Eric

post-7536-0-52430500-1353366319_thumb.jpg

Geplaatst

Ik ben eruit, het materiaal rondom de knoppen van de ramen en spiegels is zacht en glad. ( liggende deel )

En is dit weer een ander materiaal.

Het kunstleer waar we nu over praten is dus een deel van de zijdeuren en het dashboard waar je tegenaan kijkt en een deel op het dashboard.

Dit materiaal kan je inderdaad dus licht iets indrukken en is dus inderdaad het kunstleer.

Dit verschil is mij nu duidelijk.

Nu kunnen kopers die nog twijfelen tussen de comfortpack en superpack dit ook meenemen in hun besluit.

Je ziet deze verschillen namelijk niet in de boekjes.

Bedankt,

Eric

Geplaatst

Bij deze idd nog de foto's

Nog bedankt voor je moeite Jim.

Het is me nu duidelijk.

Alleen jammer dat wij dus geen kleurverschil hebben want je ziet het verschil echt niet, je voelt het alleen maar daar heb je wat extra design betreft niets aan.

Had het liever gezien als op jou eerste foto dan zie je echt het design verschil tenminste

Groeten Eric.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Het hele dashboard is aan de voorkant van zachter materiaal, dan een comfortpack.

De superpack heeft andere klokken. Het fotolijstje ipv opbergvakje. Het stuur en pookknop zijn van leer. En op de deuren zit inderdaad het zachter materiaal. ( rond de deurhendel en armsteun)

Verder natuurlijk het climaatsysteem.

Voor wie een comfortpack heeft.... ik heb nog een pookknop van leer te koop staan.

Zie Te koop aangeboden forum...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...