Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand mij uitleggen als ik een knop indruk en er op mijn toeren teller komt te staan automatische stop , WAT HOUD DAT IN.

bvd

Henk

Geplaatst

Kan iemand mij uitleggen als ik een knop indruk en er op mijn toeren teller komt te staan automatische stop , WAT HOUD DAT IN.

bvd

Henk

Je zal waarschijnlijk je kilometer teller bedoelen maar als je op de ISG (auto stop) knop drukt

kun je instellen of de motor automatisch moet afslaan bij bv een verkeerslicht als je de versnelling

in neutraal hebt staan en de koppeling los laat. De motor slaat dan af totdat je de koppeling weer

indrukt. De motor zal dan (zeer snel) weer aanslaan. Dit systeem zit erop om benzine te besparen.

Overigens moeten er wel aan een aantal voorwaarden worden voldaan om het systeem te laten

werken. De accu moet voldoende spanning hebben, de temperatuur niet onder de 5 graden etc.

Lees even op mijnkia.nl, daar staat een duidelijke uitleg.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

bvd

Henk

wat voor kop druk je dan in als ik het vragen mag

gr patrick

Geplaatst

wat voor kop druk je dan in als ik het vragen mag

gr patrick

Links van je stuur waar je bv ook je stand van je lampen kunt instellen, daar zitten enkele knoppen waaronder de automatische stop

Geplaatst

Links van je stuur waar je bv ook je stand van je lampen kunt instellen, daar zitten enkele knoppen waaronder de automatische stop

oke dan sluit ik me bij specialmade aan

gr patrick

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...