Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Chiptuning Kia Picanto 1.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand ervaring met chiptuning van de Picanto 1.0:

- wat zijn de voordelen---verschillen

- wat zijn de kosten

- heeft e.a. invloed op garantie van KIA

Hoor het graag

Geplaatst

Beetje zoeken doet al wonderen ;)

chiptuning Kia 2011: http://www.kiaclub.n..._hl__chiptuning

Je zult de garantie wel verliezen helaas, maar de chiptuning bedrijven nemen de garantie over, zie ook de post van phoenix.

VTune zelf claimt van een 1.2 85pk naar 114pk te kunnen krijgen, interessant inderdaad!

Maar ik ben ruimshoots tevreden met mijn 85pktje.

• 2 maanden later...
Geplaatst

Mijn mening over chiptuning

Een k&n filter een aangepaste uitlaat met minderweerstand is leuk maar zonder tuning haal je niet meer maar minder vermogen uit het pica blokje

Het is dus nootzakelijk de ecu te laten afstellen op de nieuwe doorstroming van het blokje en dan zal het in de meeste gevallen om+/- 5 pktjes meer gaan en de motor zal wat zuiniger lopen

dit moet ook nog op een vermogens bank worden gedaan

Geplaatst

Deze vraag horen wij meerdere keren per dag, het antwoord is eenvoudig. Dat ligt aan de manier waarop tuning uit wordt gevoerd. Zo lang er bij chiptuning geen ECU wordt open gemaakt is er geen rede voor paniek. Dus als u uw auto of bus wil laten chippen met behoud Fabrieksgarantieblijven er twee opties over. Dit staat op de site van vtune. Groet richardthai

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...