masimo Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 LPG+KIA=NIETDOEN ! Echt, ik meen het. Ik heb diverse Yanks met garantie op LPG gehad en was erg blij dat de koppen-revisies (totaal 6 bij 3 auto's) onder die garantie vielen. Google even op kiaclub.nl+LPG en je krijgt een leuk resultaat w.b. Kia. Een enkeling heeft mazzel, voor de rest is het niet zo oké. Met de kennis van nu zou ik in geen enkel geval een 2e hands Kia op LPG kopen. Hè, hè, gelukkig een medestander. Ik heb het niet zo direct verwoord, maar Bigwade slaat de spijker hard op zijn kop. Hetzelfde geldt voor Hyundai. Ergens in het Duitse Sorentoforum: Een 3,3V6 op LPG, kleppen kapot bij 110.000 km, totale schade 4200 Euro. Die meneer had gelukkig een aanvullende garantie afgesloten, die 90% vergoedde. Ander voorbeeld Hyundai Santa Fe 2,7V6 op LPG: Bij bergop rijden met caravan, zuigerstang afgebroken door oververhitting bij 165.000 km. 1 Quote
Scorpio76 Geplaatst 26 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2012 Nu zie ik een verval van een vet uitziende dikke bak auto, SUV naar een Carens ? Je ziet dus niks in een mooie Sportage(2)............ of zo? Dat de Sorento niks werd las ik al............ Hoi Allemaal tja potje geld is een beetje leeg na flinke verbouwing aan het huis.. vrouw blij nu ik nog met leuke auto Quote
Scorpio76 Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 Gebeld met autoplaza, auto heeft probleem historie dus deze gaat het niet worden. Gesproken met onafhankelijke monteur. Die raadt eigenlijk alle kia's op lpg af. Nieuwste modellen kunnen wel maar dan inbouw vanaf aanschaf. Geen centjes voor een nieuwe en lenen voor een auto doe ik niet.. dus dikke kia maar uit het hoofd zetten.. Thnks voor jullie tips en meedenken..ZEER GEWAARDEERD!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.