Smart Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Misschien ter overweging het volgende..... Wanneer je je 7 jaar garantie wilt aanspreken en tegelijkertijd een kleine of grote beurt wilt laten uitvoeren, let dan op! Er zijn vaste onderhoudsprijzen voor het laten uitvoeren van een kleine of grote beurt bij een bepaalde leeftijd en kilometrage van de auto. Wanneer je aanspraak maakt op garantie van iets aan de auto wat gerepareerd moet worden, let dan op dat de werkplaatskosten, zoals arbeidsloon e.d., niet doorberekend worden in de werkplaatsnota. Het laten repareren onder garantie kost je niets, dus ook geen kosten aan arbeidsloon! Deze kosten mogen dan ook nooit en te nimmer doorberekend worden aan de klant. Tips! 1. maak van tevoren afspraken over het uitvoeren van de beurt. 2. spreek af wat er onder garantie moet worden uitgevoerd naast de beurt. 3. geef een duidelijke omschrijving van de klacht die onder garantie moet worden uitgevoerd. 4. laat dus duidelijk merken dat je de garantieaanspraak naast de beurt laat uitvoeren. 5. vraag vooraf hoe dit geregeld gaat worden. 6. je kunt natuurlijk ook vóór- of achteraf een afspraak maken voor de garantiegevallen. Suc6 ermee! 2 Quote
Ferry82 Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Precies alles staat met duidelijke afspraken. Quote
bigmac Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Ik had bij mijn kleine beurt 2 weken geleden aangegeven dat de autogordel-verklikker re-achter het niet meer deed (draadje los) en dat graag onder garantie gerepareerd zag. Onderdeel was er niet en moet besteld worden. Ik heb nog geen nota van de beurt gezien, dus nog afwachten of er behalve lucht- en interieurfilter nog onverwachte dingen op komen te staan. Quote
Smart Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 Het is mijzelf gelukkig niet overkomen, maar ik zat er van de week weer eens aan te denken dat dit wel zomaar kan voorvallen. Vandaar mijn waarschuwing aan iedereen. Overigens controleer ik de werkplaatsnota altijd hierop. Mijn tekst hieronder is toepasselijk..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.